• 1
  • 2
2022-07-10, 16:42
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Rätt och rätt känns ju barnsligt att hata en tämligen icke-homogen grupp. Hat sparar jag till faktiska fiender och sådana som gjort något mot mig eller mina. Du slösar ju mest bara din egen energi om du går runt och hatar alla. Känner också bögar med pengar och dom är rätt konservativa och deras åsikter om både "pridefjollor" och kvinnor är jävligt icke-pk.
Citera
2022-07-12, 19:36
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkattefriZon
Är det ok att hata bögar eftersom dom oftast är extremvänster?

Om du är så vek att du måste fråga andra människor om det är ok att tycka det ena eller det andra, så kanske det är lika bra att du håller dina åsikter för dig själv. Du vet ju knappt ens själv om du kan stå för dem.
Citera
2022-07-12, 21:27
Medlem
SkattefriZons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Om du är så vek att du måste fråga andra människor om det är ok att tycka det ena eller det andra, så kanske det är lika bra att du håller dina åsikter för dig själv. Du vet ju knappt ens själv om du kan stå för dem.

I ett diskussionsforum så frågar man väll ändå vad andra tycker. Varför finns du här över huvud taget?
Citera
2022-07-12, 21:28
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaLejonet
Svar ja.

Homos och andra störda är oftast störda på politiskt håll också.

Stämmer inte alls.
Vad menar du med ”andra störda”.
Alla som inte tycker som dig?

Citat:
Ursprungligen postat av Clas.Ohlsson.453
Många bögar och flator hatar pride. Knappt någon av dem går där längre. Det är bara godhetssignalerande vänsterblivna, barnfamiljer samt personer som har materiella intressen av att gå där.

Kolla på medborgerlig samling som drar åt sig en massa balla bögar och flator!

Det du ska hata är priderörelsen i sig självt då den precis som feminismen samt socialdemokratin inte fyller någon roll i ett modernt, civiliserat samhälle.

Exakt.
Citera
2022-07-12, 23:27
Medlem
Citat:
Är det ok att hata bögar eftersom dom oftast är extremvänster?

Bara titta på den vidriga pride rörelsen. Alla är extremvänster.
Har själv inte det minst ont av att någon är höger bög. Höger bögar går inte på dessa vidriga tillställningar och trycker inte upp deras sexualitet i ansiktet på en som vänster bögar alltid gör.
Väldigt stor skillnad på dessa grupper. Dock så känns höger delen så försvinnande liten så det är lika bra att hata alla bögar.

Det känns logiskt tycker jag.
Vad tycker du flashbackare?

Jag vill bara veta en sak.. hur många bögar känner du? Och varför bry sig om deras politiska åsikt? De finns bögar och flator här och där.. och de röstar presis som alla andra, efter vad de känner är rätt för dem.. sluta dela in folk i vad du tror när du inte vet
Citera
2022-07-12, 23:38
Medlem
SkattefriZons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tengil89
Jag vill bara veta en sak.. hur många bögar känner du? Och varför bry sig om deras politiska åsikt? De finns bögar och flator här och där.. och de röstar presis som alla andra, efter vad de känner är rätt för dem.. sluta dela in folk i vad du tror när du inte vet

Läs tråden så förstår du förhoppningsvis det. Annars så får du be någon att högläsa den för dig. Det svaret finns redan här.
Man kan inte sitta och svara på saker i trådar som man redan har svarat på. Blir ju extremt jävla jobbigt.
Citera
2022-07-12, 23:44
Medlem
Citat:
Läs tråden så förstår du förhoppningsvis det. Annars så får du be någon att högläsa den för dig. Det svaret finns redan här.
Man kan inte sitta och svara på saker i trådar som man redan har svarat på. Blir ju extremt jävla jobbigt.
Ehumm.. jag tror du inte läst tråden lille vän 🤔
Citera
2022-07-12, 23:58
Medlem
.
Senast redigerad av prostetnic 2022-07-13 kl. 00:00.
Citera
2022-07-13, 10:45
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
I ett diskussionsforum så frågar man väll ändå vad andra tycker. Varför finns du här över huvud taget?

Det man diskuterar brukar väl ändå vara själva sakfrågorna, inte huruvida man har rätt att hysa den ena eller andra uppfattningen. Den som gör det sistnämnda framstår som en strykrädd apa, som söker bekräftelse hos sin flockledare.

Ska diskussionen ha någon substans över huvud taget, så bör det framgå vad som menas med "rätt" i så fall. Är det jurdisiskt "rätt"? Moraliskt "rätt"? Är det en rättvisefråga?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in