• 1
  • 2
2022-06-29, 17:52
Medlem
Wigilantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankis
Jag kan handla på coinbase hur bra som helst med swedbank, och har aldrig haft några problem med andra köp online.

Ni borde se er själva i spegeln och reflektera över vilka sidor ni handlar på egentligen
Jag gjorde det ca. 6 månader också, sen dess har varje kort därifrån spärrats direkt efter coinbase koppling
Citera
2022-06-30, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyzza
Hade själv problem (när jag fick ett nytt kort) med internet handel genom Swedbank.

Kolla detta inne på banken.

Tryck på:

1. Kort

2. Detaljer och inställningar

3. Kan du inte använda Mobilt BankID?

"Har du inte möjlighet att använda Mobilt BankID kan du istället använda SMS och lösenord för att bekräfta ditt köp på internet. Öppna först ditt kort för internetköp och följ sedan länken för att beställa SMS och lösenord."

Var tvungen att gå den vägen då Paypal bla. krävde verifiering av nya kortet med mobilt bank ID (jag har enbart på fil på datorn). Så nu funkar internet handeln igen.

Vet inte om detta hjälper dig. Men det hjälpte killen i Paypal chatten som hade fler kunder som saknade mobilt ID. Nu hade han ett nytt verktyg i lådan, sa han.

Kollade inne i banken men punkt 3 finns inte överhuvudtaget.
Citera
2022-07-11, 00:06
Medlem
Lyzzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svantelina
Kollade inne i banken men punkt 3 finns inte överhuvudtaget.

Jodå. laddat upp denna bild av bankens sida. (Ligger uppe 100 timmar.)

http://www.bilddump.se/bilder/202207...230.169.22.png
Citera
2022-07-11, 12:51
Medlem
donald12s avatar
Sambon har Swedbank o händer ofta när vi reser att det inte går att betala med hennes kort. Däremot funkar mitt Nordea kort eller mitt Eurocard alltid.

Så hade aldrig rest med enbart ett swedbankkort då det är så opålitligt.....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in