2025-05-18, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
TS fråga i trådstarten kan inte tolkas på annan sätt än att den är riktad till hur killar upplever olika fittor, så dina moralpredikningar och ditt trams om knipövningar och hur du som kärring upplever det hör inte hit.
Nej, en 16 årig tjej som är könsmogen och genomgått pubertetsutveckling vilket merparten av svenska tjejer gjort vid den åldern, är inte ett barn utan en ung kvinna. Detta har du redan fått förklarat för dig flera gånger och detta är inte topic för den här tråden så dra inte upp ditt moraltrams igen nu.
Att du ser unga kvinnor som "barn" tyder snarare på att du själv har blivit gammal. Du är en bitter gammal gnällig moralkärring helt enkelt! Min mormor ser också unga kvinnor eller män som barn, det är nåt som kommer med hög ålder. Du har blivit gammal och gaggig!
Det du påstår om 20 åringen v.s 16 åringen stämmer inte heller. De allra flesta 16 åringar i Sverige har inte en barnslida utan de har genomgått pubertetsutveckling och är könsmogna, så kom inte med sånt där jävla skitsnack. Om 20 åringen är slappare kan det bero på en rad andra faktorer. Att hon slutat träna och degat till sig, att hon född barn, blivit uttänjd av stora n****kukar eller annat.

Juridiskt räknas man som barn tills den dag man fyller 18 år. Enligt FN räknas man som barn till den dag man fyller 18 år. Neurologiskt är man dock inte helt vuxen förens man är cirka 25 år.

Dolmar tänjer inte ut slidmusklerna, är du helt obildad? Knappt några 20 åringar som har fött barn. Och nej, 20 åringar har i regel inte "degat ner sig och slutat träna". Återstår Alltså bara en sak: 16 åringar du ligger med är inte färdigutvecklade i sina snippor. De har inte genomgått puberteten klart ännu, så som du inbillar dig. Du föredrar alltså: barnslidor. Stå för det istället för att tjafsa emot.

Tråden handlar om de män som legat med många kvinnor och om dessa män känt skillnad på olika slidor. Oavsett om jag är man eller kvinna, så har jag inte legat med många kvinnor, utan bara med några få. Så. Det är vad som disskvalificerar mig i att svara på frågan. Och även dig misstänker jag..

Men jag har kunskap. Och vet att en vältränad snippa kan vara oerhört trång. Och det är inte bara mannen som känner det och njuter av det, utan det gör även kvinnan. Du får försöka svälja den kunskapen och tacka och ta emot.
Citera
2025-05-18, 08:52
Medlem
halaltarzans avatar

Och vad skulle skilja en 16-årings barnslida från en kärringslida då menar du? Av vad jag som snubbe kan komma ihåg i alla fall så var det väl murra som murra liksom.
Senast redigerad av halaltarzan 2025-05-18 kl. 08:59.
Citera
2025-05-18, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Och vad skulle skilja en 16-årings barnslida från en kärringslida då menar du? Av vad jag som snubbe kan komma ihåg i alla fall så var det väl murra som murra liksom. Plus att det finns väl ett gäng med brudar som är i 15-årsåldern som har pojkvän och som fått p-piller utskrivna. Tänk att läkarna skriver ut p-piller när inte flickan är redo för att ta emot stock.

Fråga Al-Thar. Det är han som kommer med påståendet att just 15-åringar och 16-åringar är tightast, sedan är de inte längre så, när de blir några år äldre. Och då drar jag slutsatsen att han har legat med 15-16 åringar som inte är färdigutvecklade I snippan ännu.

Jag tänker att han förmodligen rentav skarvar med åldern på flickorna där. De är förmodligen yngre än 15-16.

En 16-åring som är färdigutvecklad I snippan kommer vara lika trång i snippan när hon är 20 år, 36 år, 54 år osv. Men blir hon gravid och föder barn vaginalt så kommer hon behöva lära sig rätt knip teknik och jobba på med sina knipövningar. Dels för att undvika inkontinens och dels för att fortsätta vara trång och därmed kunna njuta av sex. Och så att hennes partner fortsatt ska kunna njuta av sex. Knipövningar är givetvis även bra efter kejsarsnitt samt även för de som inte fött barn.

Sedan har ju kvinnor olika djup och olika trånghet rent av sig själva. Och där finns det givetvis en del 28 åriga kvinnor som är både trängre och djupare än flera 16 åringar. Och kommer vara så även när de åldras.
Senast redigerad av TomatKungen 2025-05-18 kl. 09:17.
Citera
2025-05-18, 10:38
Medlem
HemmaRambos avatar
Räfflingen skiljer!!! I övrigt mycket lite skillnad på dom förutom max töjd diameter.
Citera
2025-05-18, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
TS fråga i trådstarten kan inte tolkas på annan sätt än att den är riktad till hur killar upplever olika fittor, så dina moralpredikningar och ditt trams om knipövningar och hur du som kärring upplever det hör inte hit.
Nej, en 16 årig tjej som är könsmogen och genomgått pubertetsutveckling vilket merparten av svenska tjejer gjort vid den åldern, är inte ett barn utan en ung kvinna. Detta har du redan fått förklarat för dig flera gånger och detta är inte topic för den här tråden så dra inte upp ditt moraltrams igen nu.
Att du ser unga kvinnor som "barn" tyder snarare på att du själv har blivit gammal. Du är en bitter gammal gnällig moralkärring helt enkelt! Min mormor ser också unga kvinnor eller män som barn, det är nåt som kommer med hög ålder. Du har blivit gammal och gaggig!
Det du påstår om 20 åringen v.s 16 åringen stämmer inte heller. De allra flesta 16 åringar i Sverige har inte en barnslida utan de har genomgått pubertetsutveckling och är könsmogna, så kom inte med sånt där jävla skitsnack. Om 20 åringen är slappare kan det bero på en rad andra faktorer. Att hon slutat träna och degat till sig, att hon född barn, blivit uttänjd av stora n****kukar eller annat.

Dock blir inte fittan förslappad av varken stora vita kukar eller svarta kukar.
Citera
2025-05-19, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
Ålder på dom som varit trånga?

Den som var mest trång var 47 år (jag var då 36), den slappaste var 16år (min första flickvän när jag var 16)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in