Citat:
Ursprungligen postat av
Al-Thar
Nej, det kommer hon inte. Du kan ju försöka inbilla dig det men en fitta som tänjts ut till bristningsgränsen och pressat ur flera ungar blir aldrig sig lik igen.
Tonåringar är tightast och skönast.

Finns ju de kvinnor som föder barn via kejsarsnitt också. Och som behöver göra knipövningar efter graviditet, då graviditet i sig är en belastning på bäckenbotten. Dessa blir tajtare än innan de fick barn. Just eftersom de tränar bäckenbotten rejält. Vaginan är i övrigt opåverkad. Detta vet jag jag av erfarenhet, då den av mig och min partner som är kvinna, har fött våra barn med kejsarsnitt.
Och kvinnor som fött barn vaginalt och blivit sydda, kan också bli rejält tajta, om det sätts något extra stygn och de gör sina knipövningar.
Och ytterligare kvinnor som fött vaginalt och som återhämtar sig snabbt och gör sina knipövningar. Kommer vara tajta.
Men du kommer givetvis aldrig få uppleva sex med sådana kvinnor. Så du lever ovetandes om både hur sköna och tajta de kan vara, fina kroppar de kan ha och om deras mogna sexuella njutning och hunger och allt de kan leverera till sin sexpartner.