• 2
  • 3
2022-06-29, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GulfLundell
Vilket inte är det minsta konstigt då dom är komplett sjuka i hela huvudet.

Jag skulls inte uttrycka mig så men majoriteten verkar ha flera andra diagnoser. Men då räknar man alltså med att de som har inbillad och ej riktig könsdysfori (inbillad inbillningssjuka?) tänkas vore överrepresenterade.

Det är inte transor jag har något emot, det är den pseudovetenskapligt understödda politiken som skickar barn in i döden, självmord p.g.a. ångrade irreversibla hormonbehandlingar eller ingrepp.
Citera
2022-06-29, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucid124
Som rubriken säger, om jag blir åtalad för ett brott med fängelse, och jag sätter ner foten hårt att jag enbart identifierar mig som en kvinna även fast jag ser ut som en man och är biologiskt en man, kommer jag då tack vare vår framgång inom LGBTQ+ få min rätt att gå till ett kvinno-fängelse? Får jag använda kvinno-toaletter oxå utanför fängelse. Hur långt kan man dra detta? Och sedan om någon säger emot mig är det diskriminering enligt LGBTQ+ då kan det till och med att jag kan anmäla de för diskriminering? Hur långt kan man dra detta i håret?
Det beror väl på hur långt det är. Jag tror du troligast får åka i någon slags fordon.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in