2022-06-27, 21:08
Medlem
Hej, har någon tips på vita t-shirts där man inte ska kunna se igenom t-shirten? Tipsa om specifika märken och gärna länkar. Det gäller vita t-shirts för män.
Citera
2022-06-27, 21:19
Medlem
Knastratts avatar
De enda tjocka tischor nuförtiden hittar man på reklamföretag för tröjtryck.
Citera
2022-06-27, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Hej, har någon tips på vita t-shirts där man inte ska kunna se igenom t-shirten? Tipsa om specifika märken och gärna länkar. Det gäller vita t-shirts för män.
Låter som HR avdelningen på ditt jobb har en del synpunkter på hur du klär dig.

Hugg dom!

Som svar på din fråga. Kolla in Dressman. Deras vita V neckade t-shirts ser man inte igenom
Citera
2022-06-27, 22:13
Medlem
GanjaFarfars avatar
Sportbutiker brukar ha vita t-shirts och pikéer av typ "fotbollströjematerial". Jättesköna på sommaren och syns inte igenom.
Citera
2022-06-27, 22:17
Medlem
Tidigare fanns det klassiska amerikanska märket Hanes, fet fin bomull. 👍
Har några som ännu håller.

Tror att de nu är svåra att få tag i, tror tom att det finns en tråd om Hanes t-shirtar?
Att det inte längre finns några leveranser till EU.. av någon anledning.

Beställde tidigare Hanes från Timarco, men har sen kört på Fruit of the Loom, helt ok.
En vit Fruit.. tror jag bör göra jobbet.
Som ett tips.
Citera
2022-06-27, 22:24
Bannlyst
vadå ser igenom?

ser tjejer med vita t-shirts hela jävla dagarna och man ser ingenting igenom - tyvärr
Citera
2022-06-28, 00:17
Medlem
Använd dubbla tröjor eller köp en av tjockaste/varmare variant. Men ska en tjej bära den och har en svart BH under kanske det syns ändå om tröjan blir blöt.

Men kollar du på ett bageri så brukar de ha tröjor som inte syns igenom, eller en sorts tröja med kappa. Kommer faktiskt inte på namnet. Men likt en rock.
Citera
2022-06-28, 01:28
Medlem
Mandingos avatar
Björnkläder eller liknande från byggmarknaden... vit, kraftig och håller för varmare tvättar...
Citera
2022-06-28, 03:05
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer

Antar att ju tunnare tyg ju med genomskinligt.
Fråga efter tjockare t-shirt tyg. Ta med ett prov till butiken?
Citera
2022-06-28, 10:15
Medlem
Kolla gramvikten på tyget. Du vill ha en över 200 g. Exempelvis Tee Jays modell 520.
Jag har en vit Tee Jays tisha, vet inte om det är denna modell dock, som är den mest ogenomskinliga vita T-shirt jag har haft.
Citera
2022-06-28, 10:36
Medlem
Asket har en tjockare t-shirt du absolut inte ser genom, till helt galen kvalitet
Citera
2022-06-28, 11:41
Medlem
aaerligs avatar
Uniqlo! 150kr för deras tjockare T-shirt. Min nya favorit.

Annars Arket (men de är ganska korta/boxiga). Asket (men lite dyrare).
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in