Resultat: Tror du Pernilla fortsätter som allsångsledare också 2027?
Ja
38,46%
5 röster
Nej
61,54%
8 röster
2012-07-03, 22:28
Medlem
Ronilles avatar
Jag gillar också Per, underfundig och genuin på något sätt.

Har inte sett Allsången sedan Lundins tid och då slutade jag, måste säga att vilket uppsving det har fått med Måns.
Citera
2012-07-03, 22:34
Medlem
Byfånes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Jag gillar också Per, underfundig och genuin på något sätt.

Har inte sett Allsången sedan Lundins tid och då slutade jag, måste säga att vilket uppsving det har fått med Måns.

Jo men det är fortfarande alldeles för spretigt. Någon slags jobbig balansgång mellan folklig, rockig, poppig, pensionärig osv.

Tror faktiskt att allsång på skansen är påväg mot slutet.

Annat vare på Berghagens tid!
Citera
2012-07-03, 22:43
Medlem
Enzymes avatar
Även om jag personligen tycker att allsången är mera sevärd numera så förstår jag att dom riskerar att tappa många trogna tittare när man breddar det hela för mycket. Allsången tar ju allt mindre plats och skillnaden mellan detta program och sommarkrysset är ju minimal egentligen. Sen tål jag fan inte Måns. Känns så oerhört konstlad. Inte ens dialekten är ju äkta. En riktig bilhandlartyp.
Citera
2012-07-03, 23:07
Medlem
bringeroflights avatar
Måns har potential att bli Sveriges största underhållare nu när Björn Skifs börjar bli gammal. Allsången blir ibland lite konstlad när man ser att artisterna inte är bekväma med att vandra runt med mikrofonen. Men de flesta artister gör det hyggligt i alla fall. Inte riktigt så bra artister denna gång som första, inte ens Molly lös riktigt.
Citera
2012-07-10, 20:31
Medlem
argtants avatar
Mysfarbrorn Måns. Det är bara koftan som fattas. Det är tragiskt när en så ung, snygg kille lägger sig till med skägg och börjar bära fluga för att se äldre ut. Börja med att raka av dig skägget, sätt på dig lite läckra sommarkläder, ett par fräcka brillor och du gör succé!
Citera
2012-07-10, 20:51
Bannlyst
Nån som vet hur det funkar med sittplatserna på allsången? Sitter alltid kända ansikten där med sina familjer, har svårt att tro att de köat sedan morgonen för att få dessa platser....

Någon bevandrad som vet?
Citera
2012-07-10, 20:55
Medlem
Trumpeters avatar
Va' fan. Var det meningen att Loreen skulle slå Måns i magen med trumstockarna? Skum brud det där.
Citera
Medlem
Dantias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mafghan
Nån som vet hur det funkar med sittplatserna på allsången? Sitter alltid kända ansikten där med sina familjer, har svårt att tro att de köat sedan morgonen för att få dessa platser....

Någon bevandrad som vet?
Reserverade platser?

Fan var det för något intro som Loreen gjorde? och usch så tråkig låten är *kräks*
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mafghan

Någon bevandrad som vet?

Dom typ 20 första bänkraderna är reserverade för kändisar.
Citera
2012-07-10, 20:56
Medlem
Kesslers avatar
Är det någon som sjunger live på det här programmet? Talanglös på Skansen kan man byta namnet till.
Citera
2012-07-10, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Va' fan. Var det meningen att Loreen skulle slå Måns i magen med trumstockarna? Skum brud det där.
Riktigt skum. Känner mig inte helt säker när hon är i rutan, och speciellt inte i intervjuer.
Citera
2012-07-10, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dantia

Reserverade platser?

Fan var det för något intro som Loreen gjorde? och usch så tråkig låten är *kräks*

Citat:
Ursprungligen postat av maccan1234
Dom typ 20 första bänkraderna är reserverade för kändisar.

Jo, jag förstår att dom är reserverade... men är det någon som ringer och försöker ragga dessa kändisar? Finns det en separat entré där vakten avgör om man är känd nog? Eller ringer dessa kändisar själva till skansen och bokar biljett?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in