Resultat: Tror du Pernilla fortsätter som allsångsledare också 2027?
Ja
38,46%
5 röster
Nej
61,54%
8 röster
2011-07-14, 10:19
Medlem
CrimsonIdols avatar
Jimmie Åkesson i folkdräkt, där drar dom gränsen...

//Crimson
Citera
2011-07-14, 10:28
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Jimmie Åkesson i folkdräkt, där drar dom gränsen...

//Crimson

Tja säg inte det...tänk Måns sträcka fram mikrofonen till Kent Ekeroth när de spelar "Sudda, sudda, sudda bort din sura min"
Citera
2011-07-19, 20:49
Medlem
showbizs avatar
Är det bara jag eller är inte dagens avsnitt av allsång på skansen ovanligt tramsigt, tralligt och svennebananigt?
Citera
2011-07-19, 20:53
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av showbiz
Är det bara jag eller är inte dagens avsnitt av allsång på skansen ovanligt tramsigt, tralligt och svennebananigt?

Är det inte så Allsång på Skansen är tänkt från början? "Bästa" allsång på Skansen i år tycker jag iaf. Inga tonårsidoler eller skit samt att galenskaparna kommer in och avrundar nu.
Citera
2011-07-19, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av showbiz
Allsång på skansen ska vara tralligt och svennebananigt din tomte.
Citera
2011-07-19, 20:59
Medlem
Coolcittes avatar
Jag satt och väntade på att Petter skulle få köra en låt till, men icke. Varför i helvete får pensionärsbandet och sömnpillret Bo Kaspers Orkester köra 2 låtar?
Citera
2011-07-19, 21:27
Medlem
Rollin-and-Turnings avatar
Anton under extrahalvtimmen som intervjuar Lena-Maria Klingvall.

Anton: Du har ju precis fått ett eget avsnitt av "Här är ditt liv"

PRECIS??!!! Det var ju för fan snart ett år sen det sändes.
Citera
2011-07-20, 20:28
Bannlyst
De där personerna på vip är för mycket. Liksom det är ju bara c kändisar. Såg Lars Gåre sitta där. Han är ju fd robinson deltagare för en massa år sedan.
Citera
2011-07-20, 21:27
Medlem
Den där Anton är bland det mest tragiska jag någonsin sett. Han är som en karikatyr på allt det sämsta med talanglösa musikalartister... Hela tiden. Finns det NÅGON som kan tycka han är annat än generande pinsamt dålig? Fy fasen vad jobbig han är.
Citera
2011-07-20, 22:53
Medlem
Ju mindre tid Anton får framöver desto bättre.
Citera
2011-07-25, 22:54
Medlem
J.R.s avatar
Är det trångt som fan där på skansen under eftermiddagarna när det är allsång sedan på kvällen?
Min dotter vill dit i morgon när det är Erik Saade men jag är rädd att det ska vara alltför trångt.
OBS, jag menar under em när dom har rep. (på kvällen fattar jag själv att det är knökfullt med ungdomar och pensionärer vilket jag inte kommer att utsätta mig för).
Citera
2011-07-26, 20:28
Medlem
Balekens avatar
I det Nummret med de två damerna som sjöng och spela och höll på så var den "svarta" av dem VÄLDIGT snygg någon som kommer ihåg namnet som kan upplysa mig?
Tack på förhand.
Halvpissigt program i övrigt idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in