Är det bara jag eller är inte dagens avsnitt av allsång på skansen ovanligt tramsigt, tralligt och svennebananigt?
Är det inte så Allsång på Skansen är tänkt från början? "Bästa" allsång på Skansen i år tycker jag iaf. Inga tonårsidoler eller skit samt att galenskaparna kommer in och avrundar nu.
Jag satt och väntade på att Petter skulle få köra en låt till, men icke. Varför i helvete får pensionärsbandet och sömnpillret Bo Kaspers Orkester köra 2 låtar?
De där personerna på vip är för mycket. Liksom det är ju bara c kändisar. Såg Lars Gåre sitta där. Han är ju fd robinson deltagare för en massa år sedan.
Den där Anton är bland det mest tragiska jag någonsin sett. Han är som en karikatyr på allt det sämsta med talanglösa musikalartister... Hela tiden. Finns det NÅGON som kan tycka han är annat än generande pinsamt dålig? Fy fasen vad jobbig han är.
Är det trångt som fan där på skansen under eftermiddagarna när det är allsång sedan på kvällen?
Min dotter vill dit i morgon när det är Erik Saade men jag är rädd att det ska vara alltför trångt.
OBS, jag menar under em när dom har rep. (på kvällen fattar jag själv att det är knökfullt med ungdomar och pensionärer vilket jag inte kommer att utsätta mig för).
I det Nummret med de två damerna som sjöng och spela och höll på så var den "svarta" av dem VÄLDIGT snygg någon som kommer ihåg namnet som kan upplysa mig?
Tack på förhand.
Halvpissigt program i övrigt idag.