Resultat: Tror du Pernilla fortsätter som allsångsledare också 2027?
Ja
38,46%
5 röster
Nej
61,54%
8 röster
2011-06-28, 21:11
Medlem
Måns var helt ok. Anton var helt onödig. Jag trodde barikaderna skulle braka när tonårsidolerna sjöng "Var ska vi sova i natt"
Citera
2011-06-28, 21:13
Medlem
var det dannys tjej som satt bredvid marie?

Danny sjöng sista frasen till måns flickvän oh vice versa, eller kanske inte... . . . . . ... . . . . .
Citera
2011-06-28, 21:14
Medlem
Till skillnad från vissa forummedlemmar så verkar den allmänna publiken gill Måns enligt undersökningarna på Aftonbladet och Expressen.

Är väl bara skitnödiga stockholmare som stör sig på skåningen.
Citera
2011-06-28, 21:22
Medlem
Dino-ZaUries avatar
Måns är iaf knullbar.
Citera
2011-06-28, 21:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dino-ZaUrie
Måns är iaf knullbar.

Med tanke på ditt nick så verkar ni i alla fall vara i ungefär samma ålder... Alltid en bra start!
Citera
2011-06-28, 21:44
Medlem
Dino-ZaUries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom Tucker
Med tanke på ditt nick så verkar ni i alla fall vara i ungefär samma ålder... Alltid en bra start!

Har hört rykten om att han är lite bicurious Och Marie får gärna titta på

OnT: har aldrig varit ett fan av Allsång på Skansen men Måns hade mer energi och mer... braighet än vad Anders hade.

Den negativa responsen handlar nog om det vanliga "jag hatar förändring"-syndromet. Inget ovanligt, folk rent generellt avskyr förändring. Oavsett vad för kvalité den har.
Citera
2011-06-28, 21:49
Medlem
Han är väl bra. Men det blir lite för mycket fjortisskrik i bakgrunden.
Citera
2011-06-28, 22:18
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Tycker Måns är ganska bra, dock känns det som folk har lite höga förhoppningar, det kommer aldrig bli som tidigare, det går inte.
Citera
2011-06-28, 22:38
Medlem
zBr9s avatar
Denna "Anton", har han något efternamn?
Citera
2011-06-28, 22:44
Medlem
Anton heter Lundqvist i efternamn och är son till komikern Maria Lundqvist. Han och Måns lärde känna varandra när de jobbade ihop i en musikal, jag tror det var Romeom och Julia. Programmet var helt OK men jag tycker som andra att Anton var lite för mycket!
Citera
2011-06-28, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuzzen
Fy fan vilket slöseri med licenspengar genom att ha Måns som programledare, trodde ingen kunde bli sämre än Anders Lundin men Måns lyckades. Hoppas han får sparken innan han kör ner det i botten och ingen vill se det på plats eller på tv. Höll på att kasta ut tv:n efter 5 min när han hade sagt skåne 200 gånger.
Vad var det han gjorde så dåligt då? Jag har sett honom i programmet förut och han verkade rätt bra. Menar du förresten på allvar att han var sämre än lundin (som inte ens kan sjunga)?

Missade programmet och det verkar inte ligga uppe på SVT-play.
Citera
2011-06-29, 01:26
Medlem
Tycker Måns var bra; bättre än Lundin. Dessutom kan ju Måns sjunga till skillnad från Lundin.

Bästa var dock sista numret med Danny och Måns. Förstod direkt att det var 'Sverige' de skulle spela. Grym låt. Synd att Danny sabbade det lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in