2007-07-24, 22:24
Medlem
Fy fan jag skratta så jag grät när Numminen sjöng "deng" låten, vad den nu hette! Hahaha så jäkla bra. Han är underbar

Amy, fy fan vad bra hon är! Var det hennes morsa som satt i publiken tro? Hon med två små barn på var sin sida? Hon såg ju väldigt "stolt ut", så det borde nog vart det....
Citera
2007-07-25, 00:15
Medlem
Trumpeters avatar
Japp, M.A Numminen var hur bra som helst.
Citera
2007-07-25, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Jöbacks Stockholm-låt var faktiskt bra, bögen har äckligt bra sångröst.
Dum kommentar, jag förmodar att du aldrig skulle skriva "straigthen (eller hetron) har äckligt bra sångröst"
Citera
2007-07-25, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roboman
Den var bra, men det var M.A.Numminen som gjorde avsnittet!
Kul att även udda artister får sin chans på Skansen och att allt inte är så "mainstream" som i andra underhållningsprogram.
Citera
2007-07-25, 08:24
Medlem
Mashtars avatar
Jöback-låten var ju sanslöst pinsam... Rimmen var ju helt i klass med "Sjumilakliv" av Stenmark och "Fiskar som viskar" av Rymdraket-Martin. Satt och vred mig i soffan av skam å hans vägnar.

Minns inte så mycket av texten men skrattade högt när han sjöng (och "rimmade") om Norrmalmstorg och Claes Olofsson.

Citera
2007-07-25, 11:30
Medlem
Martinsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [b][O][T]
Amy, fy fan vad bra hon är! Var det hennes morsa som satt i publiken tro? Hon med två små barn på var sin sida? Hon såg ju väldigt "stolt ut", så det borde nog vart det....

Pinsamhetsfaktorn var slående hög när hon med sin ljusa tonårsröst skrek "Kom igen Skansen, Kom igen Skansen"
Citera
2007-07-25, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Dum kommentar, jag förmodar att du aldrig skulle skriva "straigthen (eller hetron) har äckligt bra sångröst"
Han är ju bög, och han sjunger grymt.
Citera
2007-07-25, 15:27
Medlem
Sahara rockade bra! Men satan vilka höga shorts sångerskan hade
Citera
2007-07-25, 17:25
Medlem
Barbara Anns avatar
vaddå allsång?? vill minnas att på "Lasses tid" var det mer allsång än artister som radades upp en efter en för att göra pr för sig själva...?? Kan väl iofs förklaras med att A Lundin INTE kan sjunga och således inte kan ta ton när det är dags att stämma upp i allsång... vilket gör att SVT måste ta in "artister" för att fylla ut timmen. Undrar då varför SVT fortsätter med det. kan ju inte vara direkt gratis att hålla på så... hmm...

är så less på denna pinsamma människa (om det inte redan gått fram).

Hursomhelst; SVT har förvandlat detta en gång i tiden så underhållande program till rent äckligt tjoller!!
Citera
2007-07-25, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Han är ju bög, och han sjunger grymt.

Förvisso, det är ju allmänt känt, men jag frågade om du sexualitets bestämmer alla människor du skriver om här.
Citera
2007-07-25, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martinson
Pinsamhetsfaktorn var slående hög när hon med sin ljusa tonårsröst skrek "Kom igen Skansen, Kom igen Skansen"

Jamen ge tjejen en chans, hon är ju bara 15 år.
Citera
2007-07-25, 17:44
Medlem
JussyJussens avatar
Allsång på Skansen är inget jag direkt ser på, men gillar att ha det på i bakgrunden när det går. Sen så är ju Anders och Lasse i helt olika ligor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in