Någon som vet vem Jakob Karlberg som deltar nästa vecka är? Är väl han som har den här one-hitwondern, "fan vad bra"?
Då vet du ju. Att kalla det »one-hit-wonder« är ju en överdrift av grövsta slag. Ett synnerligen mediokert verk som väl mest uppbackas av NRJ:s politiskt korrekt morgontrio. Fruktansvärt usel låt i mitt tycke. Tillhör de låtar som jag omedelbart byter kanal när de spelas, en jävla skränig pubertal fyllelåt.
Då vet du ju. Att kalla det »one-hit-wonder« är ju en överdrift av grövsta slag. Ett synnerligen mediokert verk som väl mest uppbackas av NRJ:s politiskt korrekt morgontrio. Fruktansvärt usel låt i mitt tycke. Tillhör de låtar som jag omedelbart byter kanal när de spelas, en jävla skränig pubertal fyllelåt.
Det blir dessutom lite ödets ironi när dom tar dit honom bara en vecka efter att dom anmälts för att ha tillåtit en pojkduo använda snuskiga ord i sin låt från förra veckan eftersom den heter "fan vad bra" . Redan i titeln så hör man ju hur suspekt det blir.
Jag tycker Petra skulle ha hållit sig till sin September karriär, hon är kass som programledare, det låter ju som hon pratar till en lyktstolpe, kontrasten till Lotta Engberg (Lotta på Liseberg) är ju enorm.
Fast hon är ju jävligt snygg.
- Det är en tango och den ska sjungas passionerat!
Tystnaden som uppstod sedan. Jag vet inte riktigt vilken respons denna Jeja Sundström hade väntat sig, men kanske lite jubel och tjoande istället för kompakt tystnad.
Edit: Och nu en slags buskis och monolog om Hilda och Hjalmar? Fy för helvete vad han pratar, otroligt tråkigt. Snacka om att dra ner tempot och döda allsången.
Senast redigerad av emma80 2015-07-14 kl. 20:52.
Undrar vart detta kom ifrån " Ursprungligen postat av BjornHsonLarsson
De försvann ur det kollektiva medvetandet när gruppboenden gjordes om till boenden för ensamkommande flyktingbarn."