2022-10-04, 16:31
Medlem
Niclas Wahlgren har ganska hga tankar om sig sjlv: trnar 365 dagar om ret, r vltrnad....
Det mrktes inte hr........
Citera
2022-10-05, 02:52
Medlem
Bhagavans avatar
Lulu Carter har blivit provocerande ful allts. Hon ser svullen ut s det kan ju vara sjukdomsrelaterat, men knns mer som om det r hrt krkande och trsttande som r boven i dramat.
Citera
2022-10-05, 11:18
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallalingen
Niclas Wahlgren har ganska hga tankar om sig sjlv: trnar 365 dagar om ret, r vltrnad....
Det r vl dock inte konstigt att en 55 ring blri slagen av en 20 ring i lngdistanslpning

Svullo Carter borde ha blivit utslngd ur kompaniet efter att hon tog en promenad istllet
Citera
2022-10-05, 13:46
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beamer2580
Mste Agneta Sjdin vara med i alla sna hr program ? S fruktansvrt trtt p henne och hennes lipande.
Fr info s tjnade hon mer pengar p FPF p 90-talet n vad hon gr nu. Och d med inflationen inrknat
Citera
2022-10-05, 13:52
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beamer2580
Mste Agneta Sjdin vara med i alla sna hr program ? S fruktansvrt trtt p henne och hennes lipande.
Fr info s tjnade hon mer pengar p FPF p 90-talet n vad hon gr nu. Och d med inflationen inrknat
Citera
2022-10-05, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Det r vl dock inte konstigt att en 55 ring blri slagen av en 20 ring i lngdistanslpning

Svullo Carter borde ha blivit utslngd ur kompaniet efter att hon tog en promenad istllet
Vem r 20-ringen?
Jag trodde lngdistans var 5000...
Citera
2022-10-05, 16:04
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Vem r 20-ringen?
Jag trodde lngdistans var 5000...
Viktor Frisk
Citera
2022-10-06, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Lulu Carter ser ut att vara svullen av kortison (sjuk?) alternativt lngvarigt o hrt supande.
Hon gick ned sig nr Timell inte fick fingra lngre.

Hon har typ 5 kg botox i ansiktet.
Mkt av det verkar vara insprutat p kindknotorna. Way to much.
Citera
2022-10-07, 05:23
Medlem
Vobblers avatar
Citat:

Tja, fr att vara 55 bast ser han vl skaplig ut i kroppen. Inte rippad direkt, men inte gubbfet som 90% av mnnen i hans lder. Dock ser han lite hrjad ut i ansiktet, ser ut som att han gr p ngon diet, eller s saknar han ngra viktiga nringsmnen.

Annars var frsta avsnittet precis vad man frvntade sig, no more, no less. Funkar att slkolla p, men man kan ju redan nu gissa vilka som kommer att trilla ur frst.
Citera
2022-10-07, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Tja, fr att vara 55 bast ser han vl skaplig ut i kroppen. Inte rippad direkt, men inte gubbfet som 90% av mnnen i hans lder. Dock ser han lite hrjad ut i ansiktet, ser ut som att han gr p ngon diet, eller s saknar han ngra viktiga nringsmnen.

Annars var frsta avsnittet precis vad man frvntade sig, no more, no less. Funkar att slkolla p, men man kan ju redan nu gissa vilka som kommer att trilla ur frst.
Jag skiter i hur han ser ut, programmet handlar vl om styrkor, svagheter som Gunde ska strka!
och dr brister det nog en del vilket jag tycker r lite svagt om du ser dig sjlv som vltrnad.
Citera
2022-10-08, 08:19
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Jag skiter i hur han ser ut, programmet handlar vl om styrkor, svagheter som Gunde ska strka!
och dr brister det nog en del vilket jag tycker r lite svagt om du ser dig sjlv som vltrnad.

Ja, du har en pong. Ibland r det bttre att hlla kften och inte skryta fr mycket om hur mycket man faktiskt trnar. Det kanske kommer tillbaka och biter honom i rumpan!
Citera
2022-10-08, 10:17
Medlem
Inspelningen har inte varit fri frn problem direkt.
Stora skerhetsbrister, underbemanning och arbetsdagar p 19 timmar.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...r-inspelningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in