2022-06-24, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boylover
Hade ett förhållande för ett antal år sen där min tjej luktade illa då och då i underlivet. Jag hanterade det så att jag inte ville slicka henne och en gång när vi hade vanlig sex avbröt jag det hela på grund av stanken. Jag berättade aldrig för henne om detta.

En annan gång hade jag tillfällig sex med en kvinna, en gång, när hon tog av sig trosorna så kände jag att hon mer eller mindre stank från underlivet.

Hur ska man hantera detta och hur hade ni gjort?

Jag vet ju att detta inte har med dålig hygien att göra, men ändå.

Din tjej luktade pga att din kuk förde upp bakterier i henne vefter varje gång ni sexade. Dumbass.
Senast redigerad av Martlet 2022-06-24 kl. 23:03.
Citera
2022-06-24, 23:22
Medlem
Vill varna för fiskoljekapslar med omega3. Det kan ge en konstig lukt. Trodde jag hade bakteriell vaginos och gick till gynekologen som inte hittade nåt fel men skrev ut penicillin iallafall. Lukten var kvar. Sen kom jag på det där med kapslarna och slutade. Lukten borta!
Sen kan även sperma i underlivet lukta helvete. Typ gamla räkskal. Det rubbar bakteriefloran pga sperma är basiskt och ska förändra slidans sura miljö till neutral för att spermier ska överleva. Så ge fan att spruta där.
Citera
2022-06-24, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Din tjej luktade pga att din kuk förde upp bakterier i henne vefter varje gång ni sexade. Dumbass.
Ja det kan vara en anledning.
Vissa tjejer börjar lukta illa i musen när man knullar och tömmer sig i dom ofta medans andra inte luktar alls även om man tömmer sig i dom flera gånger om dagen.
Väldigt individuellt dedär, även tjejer som ligger ned flera olika män kan lukta som fan har jag märkt när man haft öppet förhållande.
Citera
2022-06-24, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxurious
Som nån annan skrev så luktar bakteriell vaginos illa - rutten fisk. Det fick jag en gång i en ny relation. Jag reagerade på lukten men dåvarande killen sa att han varit med många som luktat värre. Jag sket i det, gick till gynekologen och fick utskriven behandling som löste problemet på två dagar.

Det är inte normalt att lukta illa och inte heller normalt att som kvinna vara helt omedveten om att det är något fel på fittan om den stinker. Säg till, på ett så finkänsligt sätt som det går…
Verkar vara normalt vid ny sexuell relation, kanske så att musen inte är van vid snubbens sperma så blir obalans pga det.
Citera
2022-06-25, 01:05
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Bakteriell vaginos uppkommer inte för att man skippar att tvätta underlivet en dag eller två.
Och har man det hjälper inte lite vatten för att få bort lukten.

https://www.1177.se/Stockholm/sjukdo...g-fran-slidan/

Finns receptfritt på apoteket att köpa, problem solved inom 48h.

Det står ju i länken att INGA receptfria läkemedel hjälper. Bara antibiotika som funkar. I Sverige är läkare EXTREMT restriktiva med att skriva ut sånt.
Senast redigerad av Juristen08 2022-06-25 kl. 01:08.
Citera
2022-06-25, 01:41
Medlem
goofers avatar
Grabbar för fan, en oskuld luktar inte illa eller hur?
Det som ger en kvinna dålig lukt är en man ned en skitig kuk, acceptera att det är en man som givit kvinnan den dåliga lukten. Oftast en man som knullat runt och dragit på sig ohyra som han sen sprider till fullt friska kvinnor.

Ingen kvinna som avstått sex får sjukdomen bakteriell vaginal, slutsatser får ni dra själva.

Om kvinnan har tur så hjälper antibiotika annars får hon dras med ett stinkande underlig.
Citera
2022-06-25, 02:53
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabfrulle
Verkar vara normalt vid ny sexuell relation, kanske så att musen inte är van vid snubbens sperma så blir obalans pga det.
Det stämmer precis. Hade inte haft sex med nån på flera år, men så träffade jag en snubbe. Första gången jag låg med killen hade vi kondom, andra gången låg vi utan och några dagar senare hade jag bakteriell vaginos... Läkaren förklarade det ungefär som när barn börjar på dagis, då får man förkylningar. Samma om man ligger utan kondom och fiffi är "ovan", då kan det bli förkylningar... Tog 1,5 vecka att bli frisk med antibiotika.
Citera
2022-06-25, 05:50
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juristen08
Det står ju i länken att INGA receptfria läkemedel hjälper. Bara antibiotika som funkar. I Sverige är läkare EXTREMT restriktiva med att skriva ut sånt.

Lactal hjälper faktiskt alldeles utmärkt mot illaluktande flytningar, även i förebyggande syfte (det är vad det är till för).

https://www.apotea.se/lactal-balans-gel-10-x-5-ml
Citera
2022-06-25, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet

Fullständigt omöjligt eftersom vi alltid använde kondom för att förhindra att hon blev gravid. Jag valde kondom så att hon skulle slippa ta p-piller. För övrigt har jag aldrig haft problem med den egna hygienen och som jag förstår har det när det rör tjejerna inget med bristande hygien att göra.
Citera
2022-06-25, 09:48
Medlem
Köp ett hus där det finns en bidé på toaletten...
Citera
2022-06-25, 12:52
Medlem
https://www.apotea.se/vernivia-vagin...BoCaL0QAvD_BwE
Citera
2022-06-25, 13:07
Medlem
Ni får ha lite överseende med mig. Jag är fortfarande tonåring och har mycket att lära på många plan, inte minst när det gäller kvinnor. Har bara varit sexuellt aktiv i några år och har mest varit med äldre kvinnor än mig själv. Den äldsta var dubbelt så gammal.
Det var min pappa som sa att jag alltid skulle använda kondom vid samlag och att jag därigenom visar att jag tar ett ansvar.
När det gäller mitt nick så kom det till utan eftertanke efter att ha misslyckats med 50-talet nick. Alla var redan upptagna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in