• 2
  • 3
2022-06-24, 20:22
Citat:
Ursprungligen postat av Dugerdet
Ja jag har aldrig förstått hur folk kan anse att det är dumpens fel.

Dumpen hänger ut vuxna som vill knulla barn. Att dom har familj kan inte dumpen ta ansvar för utan det borde man kanske tänka på innan man försöker knulla ungar.
Även om det inte var mig du citerade så svarar jag för tillfället.
Nje, det är väl inte så många som anser att Dumpen är skyldig mer än till maktobalansen mellan Dumpen & pöbeln gentemot enskilda gäddor.
Denna obalans äcklar mig och förstärks av att en karavan med sliskiga motorgubbar ska bränna genom Göteborg som kungar i en hönsgård.

Sen kan nog Dumpen tycka att pedofilers makt över barn äcklar dem. Så kan det också vara men den åsikten har uppenbarligen tillräckligt många.
Citera
2022-06-24, 22:47
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Nog har Sjöberg en del skelett i sin garderob alltid.
I de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna.
Gammelgäddan Sjöberg lär nog göra ett misstag tids nog, ska bli intressant att följa.
Citera
2022-07-10, 21:48
Medlem
Cykelbarnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Dumpen har valt ett ämne som gör det svårt för den mindre begåvade halvan av befolkningen att ta in kritik. Saknar man förmåga att tänka ur fler perspektiv samtidigt så låser de fast sig i att all kritik mot Dumpens arbetssätt innebär att man måste vara för pedofili. Det i sin tur gör att många undviker att kritisera då det inte är värt bråket.
Det kostar givetvis enormt mycket att ifrågasätta Dumpen offentligt eller granska personerna. Såvida man inte är en känd journalist möjligen kanske man skulle orka. Pedofilanklagelserna haglar hela tiden, ganska sorgligt.
Citera
2022-07-11, 03:08
Medlem
Varför skulle nån vilja granska dumpen? Alla normalbegåvade stöder dumpen och hatar pedofilerna som är emot dem.
Citera
2022-07-12, 07:42
pga korruption o missförhållanden. chattloggar är skummet som blir över efter vissa polisers, journalisters och tjänstemäns span o hobby som inte får användas i utredningar el som bevis för brott annat än när det finns något brottsligt.

konton på kik o andra sidor kommer från moderatorer, i förlängningen internetleverantörer. matchande ip-nummer är synliga och avslöjas. Man skickar sjöberg på träff med gäddor medan sara är ok som målvakt.
25 fiskare som spanar... räcker med att någon fimpar sig så avslöjas rubbet. hur får alla tid och lön. varför väcks inte åtal. var finns svt. vem stoppar tusentals privatpersoner, medier o jurister från att ta dumpen till domstol?
Citera
2022-07-12, 19:49
Medlem
Jag har redan ställt en liknande fråga till Ridefixer i tråden där man kan ställa frågor till honom/henne, alltså en åklagare, och fick till svar att de "inte har tid" med det. De vill inte få sina resp. karriärer förstörda, med andra ord. För om man juridiskt granskar en "organisation" som hänger ut pedofiler så är man ju på dessas sida, eller hur?

Pedofiler borde kastreras.

Problemet är att s.k. pedofiljägare, eller åtminstone många av dem, är idioter. De får också lätt med sig människor som gärna vill sälla sig till samhällets goda krafter och göra en insats, "så att barnen kan gå säkra", som jag fick höra en gång. Dessa individer är inte heller de mest begåvade eller källkritiska, utan jag tror att det mest handlar om att få sätta dit någon, skyldig eller ej. Utan att veta någonting, så har de redan på förhand bestämt sig; alla mina egna misslyckanden i livet, allt som jag själv utsatts för och sedan hanterat på helt fel sätt ska den där jäveln betala för. Alltså samma personlighetstyp som de som blir inbitna rasister.

Jag har själv under ganska många år fått erfara vilka uttryck lynchmobbmentaliteten tar sig, och har blivit kallad för både våldtäktsman och pedofil utan att någonsin ens ha fått veta varför. Jag tänder inte på barn och har aldrig begått något övergrepp i hela mitt liv. Men den hjärndöda mobben bestämde sig för längesedan, och då finns det absolut ingenting man kan göra, och eftersom ingen av dem vill ta ansvar för sitt brott så kommer de undan.

Tänk om Sverige hade varit ett rättssamhälle, ett samhälle där de som väljer att begå brott åtalas, döms och straffas.

Dumpen kanske gör någonting bra - det vet jag ingenting om - men faktum är att liknande kriminella och sektliknande sammanslutningar åtminstone ibland tar fel person, något som de sedan vägrar att erkänna - hellre att en falskeligen beskylld dör än att de ska behöva skaffa sig en ryggrad och stå för vad de har gjort.
Citera
2022-10-26, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danielwtfmidsummer
Att fiskare, medarbetare och sponsorer med familjer är rädda för repressalier säger sig lite självt men detta är väl inte ETC.se Aftonbladets, Janne Josefssons - massor av folk och frilansjournalister - huvudvärk, eller?

Det kan ju knappast vara ETC ansvar om fiskarna känner sig granskade. Om dessa inte blir offentliga så påminner Dumpen, och de som inte granskar dem, om en korrupt maffia eller Ku Klux Klan.

Dumpen är legitim att granska och outa som vilken organisation eller "tidningsredaktion" som helst. Det börjar byggas upp en massiv sprängkraft.
Min gissning är att Dagen D när Dumpen outas så blir det annat ljud i skällan. Det finns tillräckligt många som vet. Baprun får vända om eller backa. Så enkelt är det.

Det kallas rättvisa och yttrandefrihet.

Vet inte varför du blandar in Baprun med Dumpen ?
Dom har inget som helst med varandra att göra.
Citera
2022-10-26, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danielwtfmidsummer
Även om det inte var mig du citerade så svarar jag för tillfället.
Nje, det är väl inte så många som anser att Dumpen är skyldig mer än till maktobalansen mellan Dumpen & pöbeln gentemot enskilda gäddor.
Denna obalans äcklar mig och förstärks av att en karavan med sliskiga motorgubbar ska bränna genom Göteborg som kungar i en hönsgård.

Sen kan nog Dumpen tycka att pedofilers makt över barn äcklar dem. Så kan det också vara men den åsikten har uppenbarligen tillräckligt många.

Åter igen.....
Dumpen har INGET med Baprun att göra.
Den kortege som går genom bland annat Göteborg samlar in och skänker pengar till offren och de föreningar som jobbar med deras rehabilitering.
Citera
2023-01-23, 19:54
Medlem
ratanax2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Övergreppet begås väl snarare av pedofilen som satt sina nära i den positionen?! Är du dum eller?

" Dom begår också övergrepp " Läs för helvete vad jag skriver. När jag nu skrev " också" vilka menar jag då mer än dom som begår övergrepp ? Peddosarna såklart. Så ge fan i personliga övergrepp här !
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in