Citat:
Ursprungligen postat av
AfroCondomFactory
Somliga politiska troll hänger fast som iglar och förgiftar forumet. En del är rysstroll, andra PK-troll eller judehatartroll. Jag har i princip inget emot att olika åsikter och perspektiv vädras på forumet, men vissa politiska troll (ofta med många konton) förgiftar och fördärvar trådar.
Borde vi inte hela tiden uppmuntra varandra att ignorera dessa värdelösa troll så att trådarnas kvalité höjs?
Alltså jag åste säga att jag inte riktigt förstår det här. Det som ju är intressant med Flashback är ju att det finns olika åsikter, och att utbyta argument med folk som har helt andra perspektiv kan vara intressant. Jag får väl erkänna att jag någon gång vridit lite extra på ett argument som jag kanske inte skulle göra irl, för att se vat det leder - som ett skags experiment.
Problemet är ju det attalltför många istället vör att artigt och belevrat argumentera, förfaller till obseniteter och okvädningsord - det är ett otyg. Ett annat problem är att moderaterna försöker styre FB till att bli en högerextrem propaganda sida. Då tappar forumet sin funktion och betydelse.