2022-06-22, 06:13
Medlem
verner.vingelmyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd
Om detta stämmer, och mamman heter V******a, så har jag hittat tydligt foto på MGM. Kommer dock inte posta det förrän det är bekräftat att det är rätt kille. Vill inte hänga ut fel.

Det är mamman ja.
Citera
2022-06-22, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osdcalm
Har du koll på vilken av rektorerna, det är minst två-tre med olika ansvarsområden

Den mest nyanställda, tror hen är 43?
Citera
2022-06-22, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skivadbanan
Ja, och en ”smart” drag av expr att pixa nästan hela ansiktet, men låta det tydligt framgå att GM är ljushyad… Man väljer pixling mm med omsorg pga den politiska agendan.

https://www.expressen.se/nyheter/gro...flera-skadade/

De flesta skolattackerna begås av ljushyade svenskar. Låt vara att killen i Eslöv var mörkhyad.

Känner till ett fall i Hässleholm. Ingen blev skadad visserligen, men skolan utrymdes. GM var svensk.
Citera
2022-06-22, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
2 sedan 2015 då Anton gick in på en skola för att mörda invandrare?

Beror väl på hur man definierar skoldåd, antar att du menar dåd där man går in och dödar urskiljningslöst. När det gäller knivdåd på skolor så är det nog inte Svenskar som är överrepresenterade, det är oftast invandrare.
Citera
2022-06-22, 10:16
Medlem
Finns bild på VLT nu där man ser hudfärgen på gärningsmannen. Det har ju varit omdiskuterat så...
Citera
2022-06-22, 10:51
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kesolukt
Finns bild på VLT nu där man ser hudfärgen på gärningsmannen. Det har ju varit omdiskuterat så...

Absolut är mannen ljus men om han är 16 år så har han mer kroppsbehåring än vad iallafall jag var när jag var 16 år.
Någon som har namn på personen, borde väl finnas ute för så stor är inte staden ändå?
Citera
2022-06-22, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leuko
Det var väl Rektorn som var huggen först nyss?

Som jag förstår startades det är bråk där rektorn gick emellan och blev huggen.
Citera
2022-06-22, 11:08
Medlem
om det är en vit svensk som är gärningsman så tycker jag det låter väldigt tyst om vem det kan vara, det gör att jag börjar tro det inte är en "svensk" iaf, kan säkert vara vit, men att personen inte bor i sverige
Citera
2022-06-22, 11:38
Medlem
Vad vet vi om det andra brottsoffret, dvs den som inte var rektorn?
Citera
2022-06-22, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lolzzzi
Som jag förstår startades det är bråk där rektorn gick emellan och blev huggen.
Rektorn blev attackerad först och skrek på hjälp varvid den andra mannen tar upp telefon för att ringa polisen och blir då själv knivad av GM.
Citera
2022-06-22, 11:43
Medlem
Edit.

Kolla lite längre bak i tråden, hans mors namn finns skrivet. Inte så svårt att hitta honom därefter.
Senast redigerad av Kesolukt 2022-06-22 kl. 11:53.
Citera
2022-06-22, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
om det är en vit svensk som är gärningsman så tycker jag det låter väldigt tyst om vem det kan vara, det gör att jag börjar tro det inte är en "svensk" iaf, kan säkert vara vit, men att personen inte bor i sverige
Normalt sett hade nog djungeltrumman smattrat men så här i början av sommarlovet så reagerar nog inte så många om någon försvinner ett par dagar. Om GM är så rubbad som det verkar så kanske han inte hade något större socialt liv heller, jag blir snarare förvånad om det framkommer att han var en helt vanlig snubbe som lite vem som helst och inte var märkbart rubbad redan förra veckan eller förra året.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in