2022-06-21, 19:02
Medlem
Farbaute666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop007
Den gamle moderatledaren Gösta Boman bar nästan alltid kniv.

Det var ju en av dagen mer intressanta OT. Hittade en intressant länk här: https://www.kallelind.se/blogg/han-med-kniven/

Men - till ämnet. MGM, eller GM är alltså troligen av nordiskt ursprung och bor centralt, om jag förstår tråden rätt?

Rudbeckianska - fan vad folk är lata och inte orkar läsa genom trådarna - bedriver sommarskola under två veckor för de gymnasielever som ännu inte har uppnått målen i en kurs, där det bedöms sannolikt att två veckor i sommarskola kan hjälpa dem över tröskeln (då måste man vara j-kligt nära ett godkänt...).

Det hela inträffade alltså utanför Igors parkeringshus, i morse.

Någon som vet mer om GM?
Citera
2022-06-21, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 21.savage
Det stämmer inte, vi ska inte hänga ut fel person, så skippar det nu
Näe, även om det inte var jag som gick ut med felaktig adress och anser mig inte hängt ut någon öh
Citera
2022-06-21, 19:07
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SieurAthos
GM verkar vara en mycket lång, ljushyad yngling med cendrefärgat hår uppsatt i hästsvans/tofs. Ingen som känner igen vederbörande? Se bild 7. https://www.expressen.se/nyheter/gro...flera-skadade/
Putsa glasögonen. Det är en polis bakom du ser. GM är lite framåtböjd med händerna bakom ryggen.
Citera
2022-06-21, 19:08
Medlem
bottenpaflaskans avatar
Citat:
Nej, har du kollat på bild 7? Där ser man tydligt att GM hår år bakåtkammat och uppsatt i en tofs

Det som ser ut som en tofs är håret på polisen som befinner sig bakom honom.
Citera
2022-06-21, 19:12
Citat:
GM verkar vara en mycket lång, ljushyad yngling med cendrefärgat hår uppsatt i hästsvans/tofs. Ingen som känner igen vederbörande? Se bild 7. https://www.expressen.se/nyheter/gro...flera-skadade/

Gärningsmannen böjer sig ju framåt och är helt pixlad. Det går inte att se nånting utifrån den bilden. Det ser ut som han har kort hår om jag skall gissa.
Citera
2022-06-21, 19:13
Medlem
Rektorn som är mycket svårt skadad är rektor på Edströmska. Inte på Rudbeck. Kanske inte så viktigt. Men har kollat denna stackars man : Edströmska
Citera
2022-06-21, 19:13
Medlem
SieurAthoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speed80
Kollat den bilden länge nu, det är en polis som
Har tofs.

Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Putsa glasögonen. Det är en polis bakom du ser. GM är lite framåtböjd med händerna bakom ryggen.

Citat:
Ursprungligen postat av bottenpaflaskan
Okey, då får jag ge mig
Då tycker jag istället att han verkar mycket lik den som tidigare utpekats i tråden, tillräckligt lång oxå för den sport han utövar
Citera
2022-06-21, 19:14
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thequietman
Håret och tofsen tillhör nog snarare en polis.

Citat:
Kollat den bilden länge nu, det är en polis som
Har tofs.

Citat:
Ursprungligen postat av Xelious

Citat:
Ursprungligen postat av bottenpaflaskan
Helt enig med er.
Citera
2022-06-21, 19:32
Medlem
Citat:
Är du medveten om att gymnasieskolorna haft sommarlov sen 9:e juni?

Är du medveten om att lärare & rektorer inte har sommarlov? Är du hjärndöd på riktigt eller leker du bara dum din dåre
Citera
2022-06-21, 19:35
Medlem
en svenskfödd på gränsen till Västmanland. blir ni lugnare nu?!
Citera
2022-06-21, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturvan
en svenskfödd på gränsen till Västmanland. blir ni lugnare nu?!

Hela den diskussionen, oavsett vilken "sida" folk intar, är minst sagt tjatig och intetsägande.

Kan du bidra med den anhållnes namn, m@skat, så det äntligen kommer lite substantiell information i tråden igen?
Citera
2022-06-21, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenVise73
Är du medveten om att lärare & rektorer inte har sommarlov? Är du hjärndöd på riktigt eller leker du bara dum din dåre

Så tror du att den anhållne 16-åringen jobbar som rektor eller som lärare? Eller varför tror du han var på väg till skolan när det är sommarlov?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in