2022-06-20, 17:29
Medlem
Boogie-ads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bestvetare
Information för Polisen eller för oss nyfikna?

Jag vill inte säga för mycket här, men dom var goda vänner, och sitter på en förmögenhet utandesslikńm/
Citera
2022-06-20, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boogie-ad
Göran*son, jag är övertygad om att personerna släpps rätt snart. Då dom hade väldigt god relation. Så detta är bara en tragisk händelse, för alla inblandade. Jag sitter på information som jag inte kan dela med mig än utan den kommer nog fram av sig själv snart.

Du får gärna utveckla. Känns som att en överdos borde inte göra så två blir anhållna? Så länge de inte misstänker de tagit livet av kvinnan med droger då?
Citera
2022-06-20, 18:09
Medlem
Neptuniums avatar
De skulle väl obducera kroppen, så huruvida det är en överdos eller ett mord lär väl komma fram inom en snar framtid. Tydligen är det i Byskebyn, så i princip i Byske.
Citera
2022-06-20, 18:14
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Jag vill inte säga för mycket här, men dom var goda vänner, och sitter på en förmögenhet utandesslikńm/

Ursäkta mig, men varför skulle praktarslet och storpundaren Mati*mikko vara god vän med en förmögen normal kärring? Eller menar du hans brud E*ily och kärringen var vänner?
Citera
2022-06-20, 19:53
Medlem
Boogie-ads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
Ursäkta mig, men varför skulle praktarslet och storpundaren Mati*mikko vara god vän med en förmögen normal kärring? Eller menar du hans brud E*ily och kärringen var vänner?

Det är dom båda som känner henne, som jag sakt tidigare så lät det 100% vara en olycka inget annat.
Citera
2022-06-20, 20:34
Medlem
mogulen70s avatar
Citat:
Göran*son, jag är övertygad om att personerna släpps rätt snart. Då dom hade väldigt god relation. Så detta är bara en tragisk händelse, för alla inblandade. Jag sitter på information som jag inte kan dela med mig än utan den kommer nog fram av sig själv snart.
Var denna Göran*son bosatt i Byske?
Citera
2022-06-20, 21:12
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mogulen70

Det stämmer inte, hon har haft en hästgård i Rengård och tidigare missbruksproblem. Byske låter märkligt, om det inte är något via hennes föräldrar.
Citera
2022-06-20, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mogulen70

Nja, skriven i Boliden.
Citera
2022-06-20, 21:20
Medlem
mogulen70s avatar
Citat:
Det stämmer inte, hon har haft en hästgård i Rengård och tidigare missbruksproblem. Byske låter märkligt, om det inte är något via hennes föräldrar.
Är det säkerställt att hon är BO?
Citera
2022-06-20, 21:43
Medlem
Citat:

Kan ju vara så att hon bara varit på besök hos de misstänkta.
Citera
2022-06-20, 21:43
Medlem
Citat:

Mati*mikko Och E*mily, är de bosatta i Skellefteå? M inflyttad i stan? Efternamn (maskat) på tjejen?
Är dessa två kända i Skellefteå, eller stans utkanter?
Citera
2022-06-20, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theia2
Mati*mikko Och E*mily, är de bosatta i Skellefteå? M inflyttad i stan? Efternamn (maskat) på tjejen?
Är dessa två kända i Skellefteå, eller stans utkanter?

Bor i byn där händelsen verkar ha varit. Kända inom missbrukarkretsar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in