Citat:
Ursprungligen postat av
VoktorDodka
För att sova lite djupare, en alvedon och en loratadin brukar räcka men ibland går jag upp och tar lika mycket till. Harinte upplevt någon toleransökning.
Men vill du sova djupt så prata med din läkare om mirtazapin, jag gick på såna länge men slutade pga att jag inte behöver sova så djupt, och länge...
Ska nog be om att testa på Saroten först mot Spänningshuvudvärk och Sömnbesvär. Någon som har bra erfarenhet av den? Kan man kombinera den med Setralin Sun 50mg som man tar på morgonen?
Gick och la mig vid 24 tiden och tog en Alvedon Novum 500MG. Känner av trycket I huvudet något mer när jag skulle sova då jag klippte mig igår (pga värmen).
Sommnade snabbt men vaknade sedan vid 3 tiden konstigt nog. Sommnade sedan om för att vakna vid 6.30 och då knastrar det när jag låg på huvudets vänstra sida. Aldrig upplevt detta förut. Försökte somna om efter det men failade med det. Låg och drog mig i sängen till 9:45 tiden.
Förstår fortfarande inte varför jag vaknar efter 6 timmar sömn och aldrig kommer in i drömstadiet på morgonen. Sover bara djupt just nu och undrat om trycket och spänningar I huvudet som orsakar det att jag bli väckt när jag är påväg in i drömsömnen?
Jävligt jobbigt att gå med den här konstanta tröttheten hela tiden. Hjärntrötthet eller hjärnskada måste ligga bakom dessa symptom?? Funderar gå på Imovane 6 dagar och se om det blir bättre och om jag kan få tillbaka mina 8h per natt. Måste på något sätt bryta denna onda cirkel.
Hur länge kan man gå med 6 timmar sömn per natt som 25 åring innan det blir farligt?