2022-06-21, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Från en annan tråd som TS startat, i maj 2022... tror detta är en trolltråd, tyvärr..

Citat:
Ringde min tjej flera gånger efter jobbet ikväll och den här gången svarade hon inte utan efter 3-4 signaler kopplade det ifrån så jag kände på mig att något var skumt.

När jag kommer hem en timma senare hör jag hur hon pratar engelska med en man och skrattar högt så jag går in tyst i lâgenheten och lyssnar på samtalet. Efter fem minuter hör jag henne säga att hon är noga med sitt utseende och att när hon kommer till Finland så ska hon visa hans vänner hur en flickvän ska se ut bla bla, varpå jag öppnar sovrumsdörren och säger hej till de båda. Hon blir direkt obekväm och sãger att hon pratar med en kompis och när jag önskar henne lycka till i Finland blir hon passiv aggressiv, men jag behåller mitt lugn och skrattar istället för jag vet vad jag hörde och går och tar en grogg istället.

Hur hade ni reagerat? Jag tog inte illa upp för jag kommer klara mig ekonomiskt när jag flyttar ut och ser bra ut så jag har relativt lätt att få tjejer/kvinnor, men kommer nog bara ligga med horor och one night stands under en tid för jag vill inte in i ett nytt förhållande direkt utan satsa på mig istället.

Blev nedslagen och låg i koma för en tid sedan och efter det blir jag sällan upprörd för läkarna trodde inte att jag skulle överleva, så jag har varit med om värre.
Den var tyvärr san och de ä ihop nu. Jag vet att jag skriver som en kratta men jag är yr från skada o hög på benzo.
Senast redigerad av BakedChickenBreast 2022-06-21 kl. 09:45.
Citera
2022-06-21, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BakedChickenBreast
Brasilien

Det är en helt annan kultur, morsan kanske inte tycker det är så farligt om du sätter på
dottern.Hon kanske rent av vill ha trekant.

Man har en ganska annorlunda syn på sex och nakenhet i Sydamerika.
Det mest gränslösa landet är nog Colombia.

Kolla in dottern om hon är snygg.
Citera
2022-06-21, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LéKriss
Ehhh... wtf?! Så många frågor, hur tungt sover man om man inte vaknar av att bli avsugen, sedan riden tills man kommer?
Heh... stor chans att en 13-åring är så bra på avsugning att man inte skulle väckas av tänder mot kuken? Är ungen avsugningsmästare? Def något som inte är som det ska.
Tanken var att mamman skulle se dem knulla, men den detaljen glömdes bort och hon körde på plan B istället, bli på smällen?
Svårt att köpa den storyn. Och hur lyckades man fiska fram vad hennes motiv var? Någon som ens skulle komma på en sån plan, och därtill verkställa den, skulle behöva vara rätt speciell i skallen. Inte för att det förändrar något i sig i allt som är skevt i den storyn, bara en notering.

Tjejen hade väl kollat på porr och lärt sig hur man gör, antagligen hade hon haft sex innan också. Mannen hade först blivit häktad då hans version inte bedömdes trovärdig, men sedan erkände tjejen i förhör att hon medvetet runkade upp honom när han sov och red honom för att hon ville förstöra hans förhållande med mamman.. En sömnexpert kallades också in som tydligen konstaterade att det är möjligt att sova under ett samlag och få utlösning i sömnen.. Så mannen blev frikänd.
Helt absurd historia just det där men däremot tror jag att sexuella relationer mellan styvdotter/styvpappa nog inte är helt ovanligt.
Citera
2022-06-21, 10:19
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Sunkigt med en gammal rackig ex-styvfarsa som reflekterar över sin nakenhet där han ligger och svettas på sitt rum. Nej, hon vill inte ligga med dig! Sluta! Sätt på dig lite kläder eller flytta ut, säg till på skarpen annars, skylt på dörren, fan vet jag, vad är det för fel på folk?

Måste ALLT vara ”vad märkligt, hon vill nog äta min penis”?
Precis så. Hur svårt kan det vara?
Citera
2022-06-21, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BakedChickenBreast
Mamman och jag är inte tillsammans längre och ingen av oss vill flytta för lägenheten ligger tio meter från en fin strand, är en fyra och kostar bara 7 800 kr i mån och den ligger nära hennes barns skola, så vi sover i egna rum. Jag har ingen fläkt eller ac på rummet och nu klockan 1 på natten är det 30+ inomhus så jag är alltid naken på rummet för det är så varmt.

Tidigare i kväll kommer dottern som är 17 och vill fråga om det är okej om hon spelar PS i rummet brevid och jag låg med hörlurar och lyssnade på musik och hörde henne aldrig för hon brukar inte knacka. Istället stod hon där och tittade och petade mig på ryggen. Det händer också att hon kommer in och sätter sig på toaletten och pratar om ditten och datten när jag duschar eller så går hon själv runt naken och jag har sagt det till hennes mamma för jag vill inte få problem, men hon säger att det är normalt i en familj. Hennes pappa jobbar mest och jag brukar kolla på Netflix med henna e och annat som hon gillar, så vi har en bra relation. Fine det är Spanien och folk är mindre blyga här men det känns märkligt. Min egen dotter var inte så.

What to do? Funderar på att flytta för jag dejtar några andra just nu och jag behöver lugn och ro i mitt liv, men kan inte flytta förrän tidigast i september. Jag är skiträdd att hon kommer in en dag när jag runkar för inga av dörrarna har lås. Inte ens toalettdörren har lås här.
Bara köra på, ingen bryr sig, YOLO.
Citera
2022-06-21, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homo-fil
Vad gör? Kanske lära sig skriv, innan dig skriver sex novellen.
Jag hade druckit, var hög på benzo och såg bara med ett öga men annars är det inget fel på min stavning. Skickade en skittext till min psykolog också men hon som var så är hon inte lågt ner på något modernt spektrum och kunde tolka mn text ändå.

Ge mig någon minut så ska jag hitta lite brister i dina texter.
Citera
2022-06-21, 22:37
Medlem
Scamps avatar
Hur går det med styvdottern? Har hon kommit på dig när du runkar än?
Citera
2022-06-22, 00:15
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gary.Glitter
Det är jävligt tur att det finns kall öl hos pakistaniern bredvid lägenhetsporten annars hade det varit katastrof för min del!

Vill inte säga exakt var jag bor med risk för outning, det kan jag ta på DM om intresse finns.
I Torreta2, Torrevieja har jag ett bra gäng Pakistanier som säljer mig bra kebab med bärs. Cykel är bästa färdmedlet i denna värme.
Citat:
Ursprungligen postat av trollmongot
Man har en ganska annorlunda syn på sex och nakenhet i Sydamerika.
Det mest gränslösa landet är nog Colombia.
Nej du, katolicismen har ett starkt grepp om Colombia och de flesta länder på den kontinenten.
Senast redigerad av Lacerda 2022-06-22 kl. 00:19.
Citera
2023-03-31, 19:53
Medlem
Är väl inget konstigt kan jag tycka. Är väl trevligt att gå runt naken hemma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in