• 4
  • 5
2022-09-07, 19:56
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackkalle
Fattar inte vad det är du försöker poängtera? Att eftersom han blir kåt som ett djur för att han gaddar runt tjejers underliv så är det inte konstigt att en våldtäkt äger rum? Kan du vara så snäll och förklara dig!

Vad jag menar är att i en sådan sexuellt laddad miljö blir det många närmanden... oftast subtila för att känna på läget, allmänt flörtande förekommer ofta,
det kan vara oskyldigt också och om vi tittar på alla serviceyrken där man har en direkt kontakt med kunden/patienten så just tatueraren det mest intima. Mer än tandläkaren, läkaren, personliga tränaren, massören....,
massören gör det under en kort tid, oftast en halvtimme det är för kort tid för att skapa en olidlig sexuell spänning.

I en sådan sexuellt laddad miljö, där tjejer även får stift i bröstvårtor och klitoris är sexualiteten något naturligt, det är inget medicinskt ingrepp.
De flesta tatueringar som tjejer gör har med sexualiteten att göra och tatueraren har haft otaliga samlag med sina kunder, han har blivit blasé och trott att alla tjejer är villiga, kanske har hon flörtat och triggat honom eller så var hon hans typ... och han blev så jävla kåt
Senast redigerad av rex144 2022-09-07 kl. 20:03.
Citera
2022-09-24, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Vad jag menar är att i en sådan sexuellt laddad miljö blir det många närmanden... oftast subtila för att känna på läget, allmänt flörtande förekommer ofta,
det kan vara oskyldigt också och om vi tittar på alla serviceyrken där man har en direkt kontakt med kunden/patienten så just tatueraren det mest intima. Mer än tandläkaren, läkaren, personliga tränaren, massören....,
massören gör det under en kort tid, oftast en halvtimme det är för kort tid för att skapa en olidlig sexuell spänning.

I en sådan sexuellt laddad miljö, där tjejer även får stift i bröstvårtor och klitoris är sexualiteten något naturligt, det är inget medicinskt ingrepp.
De flesta tatueringar som tjejer gör har med sexualiteten att göra och tatueraren har haft otaliga samlag med sina kunder, han har blivit blasé och trott att alla tjejer är villiga, kanske har hon flörtat och triggat honom eller så var hon hans typ... och han blev så jävla kåt

Vad läste jag precis? 😂😂😂 vad menar du med att de flesta tatueringar som tjejer gör har nåt med sexualitet att göra? Jag har haft flera tatuerade ex och ingen av dom har nån sexuell tatuering.
Citera
2022-09-24, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baconlindad
Vad läste jag precis? 😂😂😂 vad menar du med att de flesta tatueringar som tjejer gör har nåt med sexualitet att göra? Jag har haft flera tatuerade ex och ingen av dom har nån sexuell tatuering.

Kanske en ny folkrörelse? Vi har alla hört om fuck for forest nu kommer fuck for tattoos.
Citera
2022-09-24, 22:27
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baconlindad

Jag har väl aldrig skrivit att tjejer tatuerar kukar?

Det handlar om tatueringar nära de erogena zoner,

i ryggslutet
ovanför venusberget
på skinkan
vid bikinilinjen (en delfin)
på brösten
Citera
2022-11-04, 11:42
Medlem
Läste i nwt nu att han dömdes.

I oktober i år ställdes mannen inför rätta, åtalad för två våldtäkter och fem sexuella övergrepp mot sammanlagt fyra kvinnor.

”Sexuellt motiv”
På fredagen dömde Värmlands tingsrätt honom till fyra år och sex månaders fängelse för två fall av våldtäkt och fem fall av sexuellt övergrepp.
Citera
2022-11-07, 23:22
Medlem
Dom

https://gofile.io/d/MnIMNy

.
Citera
2022-12-01, 14:33
Medlem
Bild på på förövaren , please!
Citera
  • 4