Citat:
Ursprungligen postat av
Svartamaus
Man kan inte skylla psykiska åkommor på alla germaner. När Iberien var ockuperat så var det nästan bara kungarna, soldaterna och vetenskapsmännen som var morer, Spanjorerna och Portugiserna behöll sin religion och kultur. Nej jag skiter inte i rasen, det är därför jag ställde frågan.
Då är du fucking trångsynt, bror. Så du tror att spanjorerna alltid har sett ut som dom gör idag? Som fucking greaseballs.

Get real, baby. Negerblod flyter i spanjorenas ådror. Tro mig. Religion & kultur är en sak, rasblandning en annan. Tror du inte att tex soldater knullade till sig en omfattande mängd små bastarder?
Likadant på sicilien & övriga södra Europa. Sydöstra europa hade andra ockupanter så ngn rasren kontinent värd att tala om är knappast europa. Däremot är du inne på en bra sak, bror. Nämligen kultur & religion.

Så länge din kvinna är kristen & kommer från en kultur som främjar just kristendom, folk & familj så är det självklart okej att bygga framtid.
Islam är hotet, bror. Det spelar ingen rollbom judar hit & dit ligger bakom islamism etc, då det fortfarande är islam som är det påtagliga hotet för europa & övriga världen. Tro mig. Jag vet vad islam kan åstadkomma. Så följ ditt hjärta, vän. Love sees no colour, men svik inte din religion. Go for it, bro. 💗