2022-08-05, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Mycket bra försvarsspel av Arsenal, men det känns inte som det kan bli mer än en kamp om fjärdeplatsen. Jag hade trott de skulle vara ännu bättre, men försvaret överraskande positivt.

Liverpool, United, Chelsea, Newcastle med Fulham starkaste defensiven.

Chelsea, United, Spurs, Arsenal med Aston Villa starkaste offensiven.
Senast redigerad av 93J 2022-08-06 kl. 00:05.
Citera
2022-08-06, 00:04
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 93J
United ? De som släppte in 57 mål, mer än vad både City och Liverpool släppte in tillsammans (26 var).
Citera
2022-08-06, 00:25
Moderator
zanteras avatar
Viktiga 3p för Arsenal, tyckte Palace visade att de kommer skapa problem för flera lag denna säsongen. Kul för Arsenal med clean sheet också, kul att Saliba fick spela.

Tråkigt för oss övriga om vi nu behöver dras med en google translate bot här i tråden denna säsongen på toppen av övriga troll.
Citera
2022-08-06, 04:35
Medlem
Citat:

Chelsea, United, Spurs, Arsenal med Aston Villa starkaste offensiven.
Vad tror du om Aston Villas chanser till att ta hem hela ligan? de har ju Englands bästa spelare genom tiderna som tränare
Citera
2022-08-06, 04:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Vad tror du om Aston Villas chanser till att ta hem hela ligan? de har ju Englands bästa spelare genom tiderna som tränare

Aston Villa utmanar till sista 10 omgångarna.
Senast redigerad av 93J 2022-08-06 kl. 05:10.
Citera
2022-08-06, 05:21
Medlem
Citat:
Aston Villa utmanar till sista 10 omgångarna.
Jaja man får hålla tummarna, Danny Ings kanske plockar hem skytteligan!
Citera
2022-08-06, 05:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Jaja man får hålla tummarna, Danny Ings kanske plockar hem skytteligan!

Ings eller Haaland gör mest mål.
Citera
2022-08-06, 08:35
Medlem
Vanstertrollets avatar
Okej lite skakig premiär efter att ha dominerat första 25-30, men 3 poäng i premiären är alltid viktigt. Konstaterar att Arsenal aldrig har släppt in mål när Saliba spelat Han fick MOTM också. Även Ramsdale va grym.
Citera
2022-08-06, 09:24
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Men seriöst gå vidare… Du gör dig bara till åtlöje när du återanvänder den där tröttsamma ursäkten. Vi skulle ha sett till att ha haft täckning.
Men det är ju sant. Visst det finns lite att göra åt det nu, fast det ändrar inte på det faktumet att vi hade tagit 4:e eller kanske 3:e platsen i 21/22, om det inte vore för skadorna på våra två klart viktigaste spelare helt mot slutet av säsongen.

Men men, nog om det. Skönt att vi fick med oss 3p från premiärmatchen mot Palace i går
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Så när du faktiskt hade fel så var du i teorin fel? Men du var tekniskt sätt rätt ?

Hur är min tippning humor ? Du kan väll iaf säga något som du tycker är fel så jag kan få bemöta det ?

Tack för påminnelsen, iår skall jag vara med ! Vore ju kul om oraklet här inne också var det
Ja, exakt. I teorin så tog jag fel, men tekniskt sätt så hade jag rätt.
Citera
2022-08-06, 09:30
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Men det är ju sant. Visst det finns lite att göra åt det nu, fast det ändrar inte på det faktumet att vi hade tagit 4:e eller kanske 3:e platsen i 21/22, om det inte vore för skadorna på våra två klart viktigaste spelare helt mot slutet av säsongen.

Men men, nog om det. Skönt att vi fick med oss 3p från premiärmatchen mot Palace i går

Ja, exakt. I teorin så tog jag fel, men tekniskt sätt så hade jag rätt.

Varken Partey eller Tierney hade ändrat på att vi såg ut som huvudlösa kycklingar mot CP och Newcastle borta förra säsongen. Det var en kollektiv kollaps som heter duga. Men som sagt, det ligger bakom nu. Årets lag gör förhoppningsvis inte samma misstag. Fin premiärseger ja! Hållen nolla och 3 pinnar är aldrig fel. Det såg inte perfekt ut alla gånger, men det ska det inte göra i en premiär heller. Hellre att man växer in i det.
Citera
2022-08-06, 10:15
Medlem
TheJackets avatar
Inte 100% stabil vinst för Arsenal men att man gör det andra målet kan göra säsongen. Att oförtjänt få dit 2-0 i en match som länge var närmare 1-1 är precis sånt som krävs för en bra säsong!
Citera
2022-08-06, 11:23
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Viktiga 3p för Arsenal, tyckte Palace visade att de kommer skapa problem för flera lag denna säsongen. Kul för Arsenal med clean sheet också, kul att Saliba fick spela.

Tråkigt för oss övriga om vi nu behöver dras med en google translate bot här i tråden denna säsongen på toppen av övriga troll.

CP såg ju väldigt uddlösa ut i sista tredjedelen.
Vem ska göra målen i CP?
De saknar en utpräglad målskytt.

Zaha kladdar mest och är överskattad med inte så mycket slutprodukt. Inte konstigt att han inte lyckats i större klubbar och att ingen egentligen ansträngt sig för att värva honom.

Jag blev inte alls imponerad.
Senast redigerad av -GG 2022-08-06 kl. 11:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in