2023-05-02, 15:05
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Leeds appoint Sam Allardyce as manager.

Big Sam!!
Fyra matcher kvar... En nödlösning i senaste laget.
Citera
2023-05-02, 16:08
Medlem
Arons avatar
jag trodde att bielsa fortfarande var tränare för leeds
Citera
2023-05-02, 16:29
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Menade inte tråden här på Flashback. Menade två på reddit.

Ett förslag vore att ta upp det på berörande forum.

Lite som att gå in på Volvo och klaga på sin BMW.
Citera
2023-05-02, 16:56
Medlem
Skarparattarns avatar
Vinner Arsenal mot Chelsea ikväll tro?

Eller darrar dom fortfarande efter City matchen?
Citera
2023-05-02, 17:08
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Fyra matcher kvar... En nödlösning i senaste laget.

Leeds, laget, klubben, staden och Yorkshire förtjänar bättre än charlatanerna i ledningen. Ut med italienarna och spanjorerna och satsa brittiskt igen.
Citera
2023-05-02, 17:21
Medlem
Beaver14s avatar
Arsenal-Chelsea ikväll då. Årets framgångssaga (fram tills för ett par veckor sedan) mot årets "laughing stock". Kan bara sluta på ett sätt kan man tro, men självförtroendet som arsenalsupporter är tillbaka på 2019 års nivå så jag förbereder mig på det värsta.
Citera
2023-05-02, 17:33
Medlem
Beaver14s avatar
Sett reprisbilder på S. Colemans skada. Igår när jag såg den live såg det ut som en olycklig kollision, typ knä mot knä, men nu undrar jag om inte Colemans karriär är över. Benet viker sig ju nästan 90 grader vid knät, åt helt fel håll.

Känsliga varnas (om ni är som jag och svimmar av onaturliga kroppspositioner)
https://youtube.com/shorts/xs5d7dwish0?feature=share
Citera
2023-05-02, 17:37
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Arsenal-Chelsea ikväll då. Årets framgångssaga (fram tills för ett par veckor sedan) mot årets "laughing stock". Kan bara sluta på ett sätt kan man tro, men självförtroendet som arsenalsupporter är tillbaka på 2019 års nivå så jag förbereder mig på det värsta.

Perfekt match för Arsenal att studsa tillbaka i, Chelsea är i fritt fall och det känns i dagsläget som det inte kommer bli några mer poäng denna säsongen, och man räddas troligtvis enbart pga att för många andra lag ligger bakom och det inte är möjligt att åka ur.

Ska man vända på det och se någon ljusglimt i det från Chelsea's sida så är det väl att Arsenal inte vunnit på 4 matcher och också helt fått grus i maskineriet. Är det någon gång denna säsongen man kan ifrågasätta Arsenal's mentalitet och att man vikt ner sig så är det just nu.

Skulle Arsenal gå ut bestämt och göra 1-0 och 2-0 så är nog saken klar, för vem ska göra mål i detta Chelsea? Startar Lampard igen med 5 backslinje och 4 defensiva/centrala mittfältare så bör Arsenal ta detta utan problem.
Citera
2023-05-02, 17:42
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Perfekt match för Arsenal att studsa tillbaka i, Chelsea är i fritt fall och det känns i dagsläget som det inte kommer bli några mer poäng denna säsongen, och man räddas troligtvis enbart pga att för många andra lag ligger bakom och det inte är möjligt att åka ur.

Ska man vända på det och se någon ljusglimt i det från Chelsea's sida så är det väl att Arsenal inte vunnit på 4 matcher och också helt fått grus i maskineriet. Är det någon gång denna säsongen man kan ifrågasätta Arsenal's mentalitet och att man vikt ner sig så är det just nu.

Skulle Arsenal gå ut bestämt och göra 1-0 och 2-0 så är nog saken klar, för vem ska göra mål i detta Chelsea? Startar Lampard igen med 5 backslinje och 4 defensiva/centrala mittfältare så bör Arsenal ta detta utan problem.

Derbyn lever dock alltid sina egna liv. Tror det kan bli jämt 2-2?
Citera
2023-05-02, 19:23
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Sett reprisbilder på S. Colemans skada. Igår när jag såg den live såg det ut som en olycklig kollision, typ knä mot knä, men nu undrar jag om inte Colemans karriär är över. Benet viker sig ju nästan 90 grader vid knät, åt helt fel håll.

Jävlar, benet blev som gummi i några sekunder. Kung efteråt på båren
Citera
2023-05-02, 19:51
Medlem
laddkingens avatar
Citat:

kommer inte kolla hur ser skadan ut jämfört med henkes ? den har man sett många gånger så vill veta
Citera
2023-05-02, 19:56
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera

Såhär på förhand så är ju Arsenal klara favoriter, men man ska ju aldrig räkna bort lag denna säsong och speciellt derdyn likt detta. Titta bara spurs mot pool, höll på att bli en helt galen vändning från ett spurs i en riktigt dålig trend. Kan se en jämn match utspela sig lika som en utskåpning, så jag gissar på 1-1.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in