2023-02-18, 13:39
Medlem
Drickbacks avatar
Arteta ute och svingar om tidig match, bara gilla läget om man ska vara uppe i toppen. Liverpool vet hur det känns ett tag kändes som man alltid spelade tidig lördag.
Citera
2023-02-18, 14:08
Medlem
laddkingens avatar
förträffliga arse kommer inte ens topp 3 som vanligt hajpen och hybrisen dog ut på 2 veckor
Citera
2023-02-18, 14:15
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Du, när du skrev så här i januari:

🤡
Det var ngt som jag skrev endast för att ta en Liverpoolare, se vilken användare som jag skrev detta till.
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
1:a februari…
Yep. Men som du säkert fick med dig, så skrev jag då: som läget ser ut nu.

Du hittar säkert 10 andra inlägg från mig där jag skrev att Man City är titelfavoriter
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Undra vem som är påtänd eller full för jämnan här inne… som ALDRIG minns vad han skrivit. Sluta trolla nu bara. Du har alla emot dig. Bli normal så kan vi ha en trevlig diskussion härinne istället.
Jag minns allt som jag har skrivit här inne. Jag säger saker o ting bara som det är, och jag har aldrig trollat e.l.
Citera
2023-02-18, 14:16
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
förträffliga arse kommer inte ens topp 3 som vanligt hajpen och hybrisen dog ut på 2 veckor
Haha. Tro det själv du..
Citera
2023-02-18, 16:02
Medlem
HycklarSveriges avatar
Ojojoj, vilken vändning för Arsenal! Alla mål var ju helt lysande, speciellt Jorginhos kanon på slutet.
Citera
2023-02-18, 16:10
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Ojojoj, vilken vändning för Arsenal! Alla mål var ju helt lysande, speciellt Jorginhos kanon på slutet.
Exakt, en lysande insats. Och precis som jag skrev i matchtråden, så kom vi med en stark comeback i 2:a halvan. COYG

Blev plötsligt väldigt tyst från trollen här inne nu
Citera
2023-02-18, 16:48
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Exakt, en lysande insats. Och precis som jag skrev i matchtråden, så kom vi med en stark comeback i 2:a halvan. COYG

Blev plötsligt väldigt tyst från trollen här inne nu
Hade Martinez struntat i att slänga sig hade det aldrig blivit mål… Rätt svagt att vinna först på övertid. Du? Hur stavas ödmjukhet?
Citera
2023-02-18, 16:50
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Du menar 2-3 självmålet 1 m utanför mållinjen var lysande? Lika lysande som Ødegaards totala miss i helt öppet läge. Hade ”ligans bästa” andbäbt din högerfot vilket hade varit mest naturliga i det läget hade det blivit mål.
Citera
2023-02-18, 17:54
Medlem
Haaland har varit lite kall nu ett tag. Spelar han med skada?
Citera
2023-02-18, 18:12
Medlem
Vilken omgång, de tre bottenlagen vann och dramatik i toppstriden när Arsenal avgör i slutminuterna och City på slutet tappar en match som borde vara en säker seger, sett till spel och målchanser... Leeds och West Ham hamnade nu under strecket.
Citera
2023-02-18, 18:15
Moderator
zanteras avatar
Riktigt gött att City misslyckades idag.
Citera
2023-02-18, 18:21
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Jag såg på forum att United fans jublade när Arsenal avgjorde i slutsekunderna emot Villa, vad fan, det är märkligt, United har ju verkligen bra chans att vinna ligan själva anser jag, framför allt om Arsenal hade tappat poäng igen.

City slänger ju bort poäng mest hela tiden och har en målvakt som inte kan rädda en boll längre, och United tycker jag ser heta ut och det vore kul om det blir ett tre lags race sista 10 omgångarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in