Citat:
Det har du helt rätt i, jag tänkte inte längre än just övergångssumman. Det är dock fortfarande en bra värvning. Håller med, otroligt tråkigt med VM nu just när det börjar bli spännande.
Haaland är nog bästa värvningen men det är inga kaffepengar vi pratar om, visst transfersumman var inte hög men hans lön och alla avgifter runt omkring är astronomiska.
City utreds ju just nu igen för sina skumma affärer gällande sponsorskap.
Newcastle har ju inte ens värvat så aggressivt, det är förvånande att dom ligger så högt, vi får se hur dom agerar i fönstret, tveksamt om dom orkar hålla den nivån.
Richarlison istället för Firminho i VM, visst jag är färgad men ändå...
Kul att ingen pratat om Nunez i Liverpool längre, skakig start men gör nu riktigt bra ifrån sig! Rolig spelare att titta på, man vet aldrig vad han ska göra.
Haaland är nog bästa värvningen men det är inga kaffepengar vi pratar om, visst transfersumman var inte hög men hans lön och alla avgifter runt omkring är astronomiska.
City utreds ju just nu igen för sina skumma affärer gällande sponsorskap.
Newcastle har ju inte ens värvat så aggressivt, det är förvånande att dom ligger så högt, vi får se hur dom agerar i fönstret, tveksamt om dom orkar hålla den nivån.
Richarlison istället för Firminho i VM, visst jag är färgad men ändå...
Kul att ingen pratat om Nunez i Liverpool längre, skakig start men gör nu riktigt bra ifrån sig! Rolig spelare att titta på, man vet aldrig vad han ska göra.
Newcastle kan absolut börja dala. Truppen är inte så bred än men de har gjort bra värvningar och kan säkert bli fler i januari. Såg precis att de släppt in 11 mål, lika många som Arsenal trots en match mer spelad. Pope har även hållit 7 nollor - riktigt bra.
Håller helt med dig om Firmino. Jag blev förvånad över Richarlisons uttagning.
Nuñez tror jag kommer räknas som en bra värvning när säsongen ska summeras. Trist start med det röda kortet och avstängningen men han har spelat upp sig och gjort det riktigt bra hittills. Tror stenhårt på honom och lär göra ett bra VM.