2023-04-11, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solfaktor
Du har tagit det det från luften. Lätt att sitta bakom skärmen och anklaga folk utan bevis, han är långt ifrån en infomatör. Har du ett konkret bevis?

Lugna ner dig nu och ta en iskall Norrlandsguld… Jag har inte tagit något från luften utan vad det har skrivits i tråden samt faktum att han släpptes ”sen ångrade de sig” och dessutom har han sluppit straff inte bara den här gången utan flera ggr så det finns belägg enligt mig att han antingen är informatör, golare eller ”undercover”

Av samma anledning frågade jag om hans äldre bror då han inte finns med nånstans och är likt ett spöke samt går under radarn…

Så nej min vän, jag sitter inte bakom en skärm och anklagar men likt dig suger jag inte kriminellas kuk på FB! Frågor på det?!

Citat:
Ursprungligen postat av Lisauppsala87
Det påverkar ingenting, fallet tas upp i hovrätten ändå. De kommer inte få tag i honom.

Tack Lisa för svaret, då är det bara följa cirkusen och se hur det slutar med andra ord utan fördröjningar.
Citera
2023-04-11, 21:53
Medlem
Dom kommer inte ta upp Arez del i hovrätten. Då han förmodligen inte gått att nå för delgivning så hans del kommer dom då ta upp vid senare tillfälle när dom får tag i han.
Citera
2023-04-12, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H84L
Lugna ner dig nu och ta en iskall Norrlandsguld… Jag har inte tagit något från luften utan vad det har skrivits i tråden samt faktum att han släpptes ”sen ångrade de sig” och dessutom har han sluppit straff inte bara den här gången utan flera ggr så det finns belägg enligt mig att han antingen är informatör, golare eller ”undercover”

Av samma anledning frågade jag om hans äldre bror då han inte finns med nånstans och är likt ett spöke samt går under radarn…

Så nej min vän, jag sitter inte bakom en skärm och anklagar men likt dig suger jag inte kriminellas kuk på FB! Frågor på det?!

Tack Lisa för svaret, då är det bara följa cirkusen och se hur det slutar med andra ord utan fördröjningar.
Hehe
Citera
2023-04-12, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H84L

Han håller väl sig borta för att inte åka fast och få sitta inne tror knappast att han är informatör.
Citera
2023-05-02, 11:08
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Åtal väckas idag mot Tommy Andersson avseende mordbranden.

https://unt.se/nyheter/brand/artikel...ef_source=push

Stämningsansökan och fup beställd.
Citera
2023-05-02, 11:17
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Nu händer det Joskee.

Den person som sa att Tommys del i mordbranden var nedlagd hade visst fel.
Citera
2023-05-02, 11:26
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joskee
Dom kommer inte ta upp Arez del i hovrätten. Då han förmodligen inte gått att nå för delgivning så hans del kommer dom då ta upp vid senare tillfälle när dom får tag i han.

Åklagare kallar in logoped för att få Arez fälld.
https://unt.se/nyheter/uppsala/artik...oped-/r2zn162r
Arez del kommer att tas upp, som jag skrev.
Citera
2023-05-02, 12:25
Finns fup gällande mordbranden? Mkt som sker i Uppsala nu kring åtal, spännande
Citera
2023-05-02, 12:34
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faktakommerut
Finns fup gällande mordbranden? Mkt som sker i Uppsala nu kring åtal, spännande

Jag har beställt!
Ja, nu var det mycket på en gång. Äntligen!
Citera
2023-05-02, 13:31
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Stämningsansökan och dagboksbladet:
https://anonfiles.com/Ebn2K3o4z0/202..._B_8710_22_zip
Fup ej inkommit till tingsrätten.
Citera
2023-05-03, 09:55
Citat:
Ursprungligen postat av Lisauppsala87
Stämningsansökan och dagboksbladet:
https://anonfiles.com/Ebn2K3o4z0/202..._B_8710_22_zip
Fup ej inkommit till tingsrätten.

Ingen fup än?
Citera
2023-05-03, 10:47
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faktakommerut
Ingen fup än?

Måste hämtas ut på USB-sticka så kommer ta längre tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in