Ja det stämmer till hundra procent att han blivit försatt på fri fot fått det bekräftat nu, han blir förmodligen dömd till nåt år bara svårt se att han blir friad med den bevisningen.
Annars kan ni ringa Uppsala tingsrätt och begära ut ljudfilerna. Jag hatar att sitta och lyssna i flera timmar på förnekade och lögner så jag orkar inte höra de. Jag väntar på domen istället.
Står mycket riktigt att häktningen är hävd 2022-11-30. Undra varför? Han var ju högt uppsatt.
Annars kan ni ringa Uppsala tingsrätt och begära ut ljudfilerna. Jag hatar att sitta och lyssna i flera timmar på förnekade och lögner så jag orkar inte höra de. Jag väntar på domen istället.
Står mycket riktigt att häktningen är hävd 2022-11-30. Undra varför? Han var ju högt uppsatt.
Kan dem maila ut filerna då? Lär ju vara för stor eller vad tänker du?
Han blir nog dömd till några år max 4-5 år skulle jag tro han har ju suttit häktad rätt länge får egen inställelse sen om inte hovrätten gör någon annan bedömning, Primecrime lägger inte upp ljudfiler förens efter domen.
Senast redigerad av joskee 2022-12-02 kl. 11:57.
Stod det på dagboksbladet att häktningen har hävd? Du får gärna lägga upp det.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!