2022-06-16, 16:34
Medlem
Lisauppsala87s avatar
2 nya tilläggsprotokoll i B 3536-21:
https://anonfiles.com/J622Obpcy8/Upp...K613321-21_pdf
https://anonfiles.com/3438O9pdyd/Upp...K203281-21_pdf
Citera
2022-06-16, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gates1
Det känns nästan påhittat att en ledargestalt för ett gäng i Gottsunda av alla ställen skulle vara svensk.

Gottsunda måste ju vara 95% invandrare/utländsk bakgrund

Inget påhitt. Han är svensk. Jag känner honom.

Och det är typ 50/50 svenskar, invandrare.
Senast redigerad av Leverproblem 2022-06-16 kl. 17:54.
Citera
2022-06-16, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisauppsala87
Kanske så han hållit sig gömd så länge. Men polisen har jagat honom i över 10 år (för de större sakerna de misstänkte han höll på med men inte hade tillräckligt med bevis). Ska tydligen vara en smart man med pondus som kan snacka för sig.
Det stämmer!
En smart kille med massa respekt.

Självklart så stöder jag inte det han håller på med. Tvärtom.
Men som sagt, smart och massa respekt.
Citera
2022-06-16, 18:08
Medlem
HaveFuns avatar
Citat:
Tack, det uppskattas
Tusen tack!
Citera
2022-06-16, 18:18
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leverproblem
Det stämmer!
En smart kille med massa respekt.

Självklart så stöder jag inte det han håller på med. Tvärtom.
Men som sagt, smart och massa respekt.

Annars hade man aldrig kunna leda en sådan stor organisation med så många personer inblandande som han gjorde.
Utan chattarna hade de nog aldrig tagit honom.
Citera
2022-06-16, 20:21
Medlem
Citat:
Annars hade man aldrig kunna leda en sådan stor organisation med så många personer inblandande som han gjorde.
Utan chattarna hade de nog aldrig tagit honom.
Exakt!
Citera
2022-06-17, 09:14
Medlem
Jag lade in FUP:en om Eskilstuna i Trojan Shield tråden, men tror den lämpar sig lika väl här:
(FB) Polistillslag ”Trojan Shield", Göteborg, Helsingborg och Stockholm (2021-06-07)

Den tyder på att Björn Lanuza (född Katz) i praktiken utgör en del av Gottsundanätverket där han har täta kontakter med Tommy Andersson, Hasip Alptekin, Kojar Amin och Rolf Marklund.

Finns ett utdrag i en chattlogg där de tycker det är väldigt roligt att Björn Lanuza dödat en persons katt för att driva in en skuld på 15 000 kronor.

Eskilstuna tingsrätt:
Citera
2022-06-17, 12:53
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Jag lade in FUP:en om Eskilstuna i Trojan Shield tråden, men tror den lämpar sig lika väl här:
(FB) Polistillslag ”Trojan Shield", Göteborg, Helsingborg och Stockholm (2021-06-07)

Den tyder på att Björn Lanuza (född Katz) i praktiken utgör en del av Gottsundanätverket där han har täta kontakter med Tommy Andersson, Hasip Alptekin, Kojar Amin och Rolf Marklund.

Finns ett utdrag i en chattlogg där de tycker det är väldigt roligt att Björn Lanuza dödat en persons katt för att driva in en skuld på 15 000 kronor.

Eskilstuna tingsrätt:

?????? Skämtar du med mig. Hur fan är det roligt och vem gör något sånt? Äckliga smuts till människa.
Citera
2022-06-17, 14:40
Medlem
PaoloRobertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gates1
Det känns nästan påhittat att en ledargestalt för ett gäng i Gottsunda av alla ställen skulle vara svensk.

Gottsunda måste ju vara 95% invandrare/utländsk bakgrund

De som styr högst upp är oftast svenskar.
Fotsoldaterna och låtsas ledarna är blattar
Citera
2022-06-17, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaoloRoberto
De som styr högst upp är oftast svenskar.
Fotsoldaterna och låtsas ledarna är blattar

Haha Nej, inte i förortsgäng från de mest utsatta stadsdelarna.
Citera
2022-06-17, 15:25
Medlem
ilikeroidss avatar
Citat:
?????? Skämtar du med mig. Hur fan är det roligt och vem gör något sånt? Äckliga smuts till människa.
Bara i Sverige folk värdesätter katter och hundar mer än människor. Din reaktion styrker mitt påstående.

Menar inget illa men aldrig har du reagerat så som du gjorde precis när det handlat om hög krim och liknande människor i mellan, men när katten drabbas då tare hus i helvete.

Tydligt exempel är när det var en 4isdh årig flicka som gick själv längs en motorväg för något år sedan läste vi, inte EN jävel stannade för att se vad fan som hänt. Polischefen gick ut med att folk borde skämmas och att minsann många hade stannat om det var en ensam hund längs vägen. Svenskar i ett nötskal LOL
Citera
2022-06-17, 16:15
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikeroids
Bara i Sverige folk värdesätter katter och hundar mer än människor. Din reaktion styrker mitt påstående.

Menar inget illa men aldrig har du reagerat så som du gjorde precis när det handlat om hög krim och liknande människor i mellan, men när katten drabbas då tare hus i helvete.

Tydligt exempel är när det var en 4isdh årig flicka som gick själv längs en motorväg för något år sedan läste vi, inte EN jävel stannade för att se vad fan som hänt. Polischefen gick ut med att folk borde skämmas och att minsann många hade stannat om det var en ensam hund längs vägen. Svenskar i ett nötskal LOL

Jag säger inte emot. Min reaktion hade dock varit lika om det var ett barn. Försvarslösa varelser med noll chans att överleva.
Och ja, alla är försvarslösa om det kommer en med pistol och skjuter dig när du är obeväpnad, jag menar bara att som barn (och djur) är man extra utsatt. Plus barn och djur vill en inget illa (oftast, finns väl få undantag), de vill bara ha kärlek. Sjukt fegt att gå på extra utsatta varelser, tycker det är vidrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in