2022-06-15, 09:19
Medlem
Nytt konto men jag har har varit aktiv här tidigare!!
Jag sitter i skiten nu, rejält
Har träffat en brud som är yngre och vi haft sex några gånger inte intimt inga kyssar ens.
4 gånger om jag minns rätt sågs vi på hotell förra veckan smsar hon och kräver 50k samma dag! Jag får panik och överför direkt eftersom hon skulle berätta för alla på min arbetsplats och sprida ryktet att jag är p*ddo och våldtagit henne. Vi bor i en liten stad.

Jag får nys om att hon använder droger inte nåt jag visste innan vi började ses!!! Hon fixade till det yttre bra men snygg kan jag inte påstå hon nånsin har varit. Nu vill hon ha 100k till!!!! nu får jag panik.
har sökt upp henne och ser att hon är dömd flera gånger men jag kan inte få upp domen och jag vet ni på fb är bra på det snälla hjälp mig nån.
Kan inte gå till polisen för då sprider hon ryktet och ingen dom som faller mot henne då kan radera den anklagelsen från mitt namn. ALLA tror såklart henne!!!!! hur många i min omgivning kommer ta sig orken att läsa domen efteråt, ingen alls.
hjälp vad gör jag. Jag har inga problem hänga ut namn här om någon vill hjälpa mig ta fram domarna om personen.
Citera
2022-06-15, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlHavoc
Har träffat en brud som är yngre och vi haft sex några gånger inte intimt inga kyssar ens.
4 gånger om jag minns rätt sågs vi på hotell förra veckan smsar hon och kräver 50k samma dag! Jag får panik och överför direkt eftersom hon skulle berätta för alla på min arbetsplats och sprida ryktet att jag är p*ddo och våldtagit henne. Vi bor i en liten stad.

Jag får nys om att hon använder droger inte nåt jag visste innan vi började ses!!! Hon fixade till det yttre bra men snygg kan jag inte påstå hon nånsin har varit. Nu vill hon ha 100k till!!!! nu får jag panik.
har sökt upp henne och ser att hon är dömd flera gånger men jag kan inte få upp domen och jag vet ni på fb är bra på det snälla hjälp mig nån.
Kan inte gå till polisen för då sprider hon ryktet och ingen dom som faller mot henne då kan radera den anklagelsen från mitt namn. ALLA tror såklart henne!!!!! hur många i min omgivning kommer ta sig orken att läsa domen efteråt, ingen alls.
hjälp vad gör jag. Jag har inga problem hänga ut namn här om någon vill hjälpa mig ta fram domarna om personen.

Betala aldrig när ngn utpressar dig regel nr:1, outa henne här så ser vi vad som kan ordnas.
Citera
2022-06-15, 09:31
Medlem
Laureths avatar
Uhm.. Du har alltså SMS som bevis på utpressningen?
Hon är dömd säger du, alltså byxmyndig. Finns inga problem här utom det faktum att du betalade, vilket kan anses vara ett erkännande i sig.

Det blir ingen domstol med dessa förutsättningar. Anmäler hon så är det hon som åker dit för falsk angivelse.

Sen är ditt rykte på orten förstört oavsett. Du har haft sex med en opassligt ung knarkare.

Ignorera, dokumentera, och vänta på anmälan.
Citera
2022-06-15, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laureth
Uhm.. Du har alltså SMS som bevis på utpressningen?
Hon är dömd säger du, alltså byxmyndig. Finns inga problem här utom det faktum att du betalade, vilket kan anses vara ett erkännande i sig.

Det blir ingen domstol med dessa förutsättningar. Anmäler hon så är det hon som åker dit för falsk angivelse.

Sen är ditt rykte på orten förstört oavsett. Du har haft sex med en opassligt ung knarkare.

Ignorera, dokumentera, och vänta på anmälan.

Har inte kvar sms för det var bara ett Ring NU!!! sms och på tel då ställde hon kraven. Hon ligger före mig i allt nu. Byxmyndig är hon definitivt 96a!! inget barn men betydligt yngre än mig och p*ddo ryktet där har hon kokat ihop en fejk berättelse om vad hon kommer påstå.
Citera
2022-06-15, 09:43
Medlem
Emellies avatar
Citat:
Har inte kvar sms för det var bara ett Ring NU!!! sms och på tel då ställde hon kraven. Hon ligger före mig i allt nu. Byxmyndig är hon definitivt 96a!! inget barn men betydligt yngre än mig och p*ddo ryktet där har hon kokat ihop en fejk berättelse om vad hon kommer påstå.

Hon är alltså 25-26, är det stor åldersskillnad mellan er?
Citera
2022-06-15, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emellie
Hon är alltså 25-26, är det stor åldersskillnad mellan er?

mer än 20 år skillnad
Citera
2022-06-15, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClitEastwood
Troll.
Önskar det var fallet
Citera
2022-06-15, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aXXa
Betala aldrig när ngn utpressar dig regel nr:1, outa henne här så ser vi vad som kan ordnas.
Jag anmäler skräpet den här ångesten äter upp mig nu
Senast redigerad av CarlHavoc 2022-06-15 kl. 10:08.
Citera
2022-06-15, 10:19
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Gör en polisanmälan och glöm absolut inte att du ALDRIG har haft sex med henne.

Om hon kontaktar dig efter polisanmälan eller på annat sätt försöker påverka dig att ändra din anmälan så anmäler du henne för övergrepp i rättssak, det är ett allvarligt brott.

Återkom och berätta hur det går.
Senast redigerad av trottwell 2022-06-15 kl. 10:27.
Citera
2022-06-15, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Gör en polisanmälan och glöm absolut inte att du ALDRIG har haft sex med henne.
Eller vad han nu menar med detta?
Citat:
Citera
2022-06-15, 11:31
Medlem
lyxelitistens avatar
Vilken djävla succubus. Hon borde sättas i fängelse för resten av livet.

Hårt och jobbigt. Men du får se det som ett läroligg och gå vidare. Självklart ska hon inte få en enda pesetas av dig. Du ska såklart yrka på att det hela var av konsensuell art och att samtycket rentvår dig till åtminstone en viss del. Du ska förneka våldtäktsanklagelserna och stå upp för sanningen. Lita på att du vinner en seger där om du bara tror på rättvisan. Du ska inte behöva hosta upp femsiffriga belopp för att behålla ditt rykte och inte tappa ansikte inför den oförstående allmänheten.

Detta är ju helt absurt. Lycka till.
Citera
2022-06-15, 11:31
Medlem
citymormors avatar
Förstår inte TS.

Om kvinnan är byxmyndig, vad är problemet? Inget brott har begåtts då ingen beroendeställning verkar finnas heller.

Har TS betalat för sex? TS gift? Arbetar TS med trasiga kvinnor och är uttalad feminist?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in