Nytt konto men jag har har varit aktiv här tidigare!!
Jag sitter i skiten nu, rejält
Har träffat en brud som är yngre och vi haft sex några gånger inte intimt inga kyssar ens.
4 gånger om jag minns rätt sågs vi på hotell förra veckan smsar hon och kräver 50k samma dag! Jag får panik och överför direkt eftersom hon skulle berätta för alla på min arbetsplats och sprida ryktet att jag är p*ddo och våldtagit henne. Vi bor i en liten stad.
Jag får nys om att hon använder droger inte nåt jag visste innan vi började ses!!! Hon fixade till det yttre bra men snygg kan jag inte påstå hon nånsin har varit. Nu vill hon ha 100k till!!!! nu får jag panik.
har sökt upp henne och ser att hon är dömd flera gånger men jag kan inte få upp domen och jag vet ni på fb är bra på det snälla hjälp mig nån.
Kan inte gå till polisen för då sprider hon ryktet och ingen dom som faller mot henne då kan radera den anklagelsen från mitt namn. ALLA tror såklart henne!!!!! hur många i min omgivning kommer ta sig orken att läsa domen efteråt, ingen alls.
hjälp vad gör jag. Jag har inga problem hänga ut namn här om någon vill hjälpa mig ta fram domarna om personen.