2022-06-16, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThordOlavsson
Suck! Jag har aldrig påstått det heller!

En av de dömda för trippelmordet bodde antagligen på Vintergatan vid korsningen med Jarlsgatan. Hur som helst så gjorde polisen tillslag i hans flickväns lägenhet. Alltså finns det precis som jag säger en koppling även mellan området kring Jarlsgatan och trippelmordet.

Det ser ut som du påstår det i inlägg #21, men om du menade nån invecklad historia om någon som ändå kanske bodde på jarls, så fine 🙂
Vi kanske ändå ska lämna det och återgå till OnTopic.
Citera
2022-06-16, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ateistallan
Trippelmordets plats är inte samma område som Jarlsgatan. Det är som dag och natt.

Nja jag vet inte om det är sådan enorm skillnad faktiskt, sker även en hel del drogförsäljning på trippelmords-sidan av sjukhuset och ica spara är en hotspot för stadens lågliv efter kl 22 när andra affärer stängt iom att denna ica har öppet till 23. Var väl inte så länge sedan det var en incident med skottlossning framför denna ica butik när två kebabingenjörer rykte ihop?
Citera
2022-06-16, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jemi0052
Nja jag vet inte om det är sådan enorm skillnad faktiskt, sker även en hel del drogförsäljning på trippelmords-sidan av sjukhuset och ica spara är en hotspot för stadens lågliv efter kl 22 när andra affärer stängt iom att denna ica har öppet till 23. Var väl inte så länge sedan det var en incident med skottlossning framför denna ica butik när två kebabingenjörer rykte ihop?
Pratar vi om drogförsäljning nu helt plötsligt? Jag tror inte Jarlsgatan är något ställe där just försäljning pågår. Det är slutledspundare som bor där. Sådana som blir höga och sticker kniven i sin polare. Det är den typen av brott som brukar förekomma där. Sen kan jag berätta för dig att många av Jarlsgatans pundare tar sig upp till Skogslyckans Livs och handlar i stället för det mycket närmare Spara av någon anledning. Gissar att det är enklare att snatta där för kassakärringarna vågar inte stoppa pundarna.
Citera
2022-06-17, 23:05
Medlem
Plastartikels avatar
Ingen uppdatering om detta?
Citera
2022-06-18, 16:01
Medlem
Plastartikels avatar
Finns det något namn på BO?
Citera
2022-06-18, 18:21
Medlem
MegaLomanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastartikel
Finns det något namn på BO?

Är han brottsoffer nu eller bara självdöd?
Citera
2022-06-18, 18:57
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaLomani
Är han brottsoffer nu eller bara självdöd?

Mördad.
Född i början av 80-talet. Hemmahörande i norra Småland. Hade vid tillfället permission.
Citera
2022-06-18, 20:52
Medlem
Kallades Chubbe heter egentligen To**as J**an**on. Bodde i Tranås mestadels. Haft mkt strul omkring sig men var väldigt trevlig de åren vi kände varandra
Citera
2022-06-18, 21:27
Medlem
Han va på behandlingshem i Uddevalla sen April.från Tranås Småland. små kriminell pundar kille som becknat sen ung ålder. Sägs att han blev ihjälslagen??
Senast redigerad av Nofear7 2022-06-18 kl. 21:30.
Citera
2022-06-18, 22:37
Medlem
Plastartikels avatar
Jävligt sorgligt oavsett.
Träffade honom många gånger, väldigt snäll och trevlig kille.
Citera
2022-06-19, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stark-Senap
Precis!
Och när en svensk politiker läser om detta tänker hen: Perfekt! Ännu en pundare bortstädad. Gött att se att den svenska linjen fungerar.

Eget ansvar är underskattat bland pundare. Alltid någon annans fel.
Citera
2022-06-19, 15:53
Medlem
Vet någon vad som hände?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här