2022-09-01, 19:55
Medlem
postaposcouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
I är Sixtys äldsta storebror. Att I och Okash är hos One Cuz’s kusin och Shobres kusin som bör syfta på någon av Clay eller Monka.
Tack! Då var allt klart som korvspad igen. Ish.
Och 1 Cuz är ju så klart kusin med Yasin kom jag på. Har han även syskon eller dyl som tramsar runt?
Citera
2022-09-01, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postaposcout
Och 1 Cuz är ju så klart kusin med Yasin kom jag på. Har han även syskon eller dyl som tramsar runt?
Han har en lille bror
Citera
2022-09-01, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postaposcout

Det är två kusiner det ska handla om. En som är kusin till One Cuz och en som är kusin (Monka eller Clay) till Shobre.

Ingen aning om hans syskonläge.
Citera
2022-09-01, 23:54
Medlem
postaposcouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Han har en lille bror
Tack
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Det är två kusiner det ska handla om. En som är kusin till One Cuz och en som är kusin (Monka eller Clay) till Shobre (...)
Tack Japp lite oklart först men förstod sedan att det rörde sig om (även) en 1 Cuz-kusin och att dessa är två olika kusin-personer. Men nu släpper jag släktforskningen...
Citera
2022-09-02, 10:20
Medlem
Pandalina4s avatar
De verkar inte styrkt att MGM fått ett arv, polisen hittar ingen som betalat ut det. De frågar försäkringsbolag.

Kanske kommer det styrkas vid rättegången. Som det ser ut nu beslagtar dem alla hans pengar.
Citera
2022-10-22, 20:57
Medlem
postaposcouts avatar
Nått nytt här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in