2022-06-04, 02:04
Medlem
GormDenGamles avatar
Hejsan!

Vet någon vart man kan få tag på svenska filmer med engelsk undertext? T.ex. Sällskapsresan 1 och 2, Jägarna och Millenium-triologien?
Citera
2022-06-04, 08:38
Medlem
SadEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Hejsan!

Vet någon vart man kan få tag på svenska filmer med engelsk undertext? T.ex. Sällskapsresan 1 och 2, Jägarna och Millenium-triologien?

Vad gäller Jägarna och Millennium filmerna så finns det amerikanska eller brittiska utgåvor på DVD/bluray som har engelsk textning. Kolla på amazon.

Sällskapsresan filmerna finns med fansubs på engelsk via Cinemageddon. Tror inte de finns utgivna med engelsk text i fysisk form.
Citera
2022-06-04, 09:50
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadEyes
Vad gäller Jägarna och Millennium filmerna så finns det amerikanska eller brittiska utgåvor på DVD/bluray som har engelsk textning. Kolla på amazon.

Sällskapsresan filmerna finns med fansubs på engelsk via Cinemageddon. Tror inte de finns utgivna med engelsk text i fysisk form.

Ett stort tack! Dessvärre hittar jag endast i hyrformat. Men ska leta vidare efter min sömn.
Tack än en gång!
Citera
2022-06-05, 23:48
Medlem
Citat:
Hejsan!

Sällskapsresan 1 finns dubbad till engelska om det är till någon hjälp.

Lite bökigt men om du öppnar en .srt med typ notepad kan du ändra texten hur du vill. Går kanske att köra allt i ett översättningsprogram.
Citera
2022-06-05, 23:54
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AClD
Sällskapsresan 1 finns dubbad till engelska om det är till någon hjälp.

Lite bökigt men om du öppnar en .srt med typ notepad kan du ändra texten hur du vill. Går kanske att köra allt i ett översättningsprogram.

Tack för tipset! Men det är önskelig med en fysisk kopia.
Citera
2022-06-06, 02:36
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadEyes

Då blev det ett köpt av Millenium-trilogien och Jägarna med engelsk text.
Man kan alltid lita på dig när det gäller film, SadEyes. Tack än en gång!
Citera
2022-06-06, 16:18
Medlem
SadEyess avatar
Citat:
Då blev det ett köpt av Millenium-trilogien och Jägarna med engelsk text.
Man kan alltid lita på dig när det gäller film, SadEyes. Tack än en gång!

Inga problem. Jag hjälper alltid till, om jag kan. Speciellt med folk som köper fysisk film, sådant ska hedras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in