2022-06-05, 19:13
Avslutad
Antagligen passar inte tråden här men det skiter jag högaktningsfullt i.

Testade en sida som hade denna funktion. Man kan välja genre, rate, year och quantity. Jag valde random på de första och 6 på den sista. Orkar inte skriva upp vilka filmerna var då svaret blev så tråkigt. En av filmerna var dock med Bill Murray från förra årtiondet - just a little tease.

https://www.bestrandoms.com/random-movie-generator

Det finns säkert en bättre sida eller app än den och nu när jag har testat den så kommer jag aldrig prova igen. Du kanske har nytta av den. Slit den med hälsan.

Hur deras urvalsbank med filmtitlar ser ut vet jag tyvärr inte heller, och ej intresserar det mig.

Känns som om jag läst om detta förr på flashback men hittade inget svar vid sök.

Du kanske kan meddela om du fick nytta av skiten alternativt berätta om du någon gång lyckades få en random fullträff.
Citera
2022-06-05, 19:21
Medlem
TheJackets avatar
Intressant. Skall pröva i veckan. Just nu vill inte min jävla telefon lägga till bokmärke av nån anledning dock
Citera
2022-06-05, 19:26
Medlem
SadEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Antagligen passar inte tråden här men det skiter jag högaktningsfullt i.

Testade en sida som hade denna funktion. Man kan välja genre, rate, year och quantity. Jag valde random på de första och 6 på den sista. Orkar inte skriva upp vilka filmerna var då svaret blev så tråkigt. En av filmerna var dock med Bill Murray från förra årtiondet - just a little tease.

https://www.bestrandoms.com/random-movie-generator

Det finns säkert en bättre sida eller app än den och nu när jag har testat den så kommer jag aldrig prova igen. Du kanske har nytta av den. Slit den med hälsan.

Hur deras urvalsbank med filmtitlar ser ut vet jag tyvärr inte heller, och ej intresserar det mig.

Känns som om jag läst om detta förr på flashback men hittade inget svar vid sök.

Du kanske kan meddela om du fick nytta av skiten alternativt berätta om du någon gång lyckades få en random fullträff.

Urvalet var ju sämre än vad jag har fysisk film i bokhyllan. Sökte på skräck / 50-tal / alla betyg. Fanns maximalt 6 stycken skräckfilmer i hela urvalet.

Skräpsida.
Citera
2022-06-05, 19:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SadEyes
Urvalet var ju sämre än vad jag har fysisk film i bokhyllan. Sökte på skräck / 50-tal / alla betyg. Fanns maximalt 6 stycken skräckfilmer i hela urvalet.

Skräpsida.

Oj då. Låter.som man enkelt kan göra en bättre lista själv om man bara visste hur man programmerade. Hela idén tycker jag är mkt fjantig, men ville ändå pröva. Finns säkert någon app som funkar helt okej. Sen så behöver man antagligen inget hjälpmedel annat än ens gamla vanliga kokosnöt som hittar saker på flashback och i tidskrifter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in