Citat:
Ursprungligen postat av
15minFame
Ja, vi är många som undrar vad agendan är. Men vi vet ju att det sitter islamister och aktivister på höga poster inom Mig.verket och de har tydligen fria händer att göra vad de vill. Även åklagare, som sällan yrkar på utvisning, verkar vara med på agendan - vad det nu kan vara.
När man läser vad vissa vänsterblivna här på forumet skriver och hur de försvarar galenskapen så verkar aktivisterna fortfarande tro att de är de goda när de är snälla mot islamisterna.
Borde granskas för svenskarnas skull. Det är av stor vikt att inte importera en massa problem till sverige som drabbar oskyldiga männsikor på så många sätt. Invandringen är ju inte billig på nåt sätt så det borde ju prioriteras vilka som sitter på vilka poster och hur de genomför sitt arbete och vilka knappar de trycker på för inträdesbommen och inte utträde
Det är lite som jag kan öppna bommen i regementen som kasernvakt åt fina snälla vakthundar eller så väljer man att öppna bommen åt en stor flock vargar när hela logementet ligger å sover med sina vapen fråntagna ifrån sig och matförråd som man låst in samt stängt alla utgångar ifrån regementet med grindar runt om. Jag menar att som kasernvakt har man ansvaret vilka man släpper in så för det får för stora konsekvenser att bara ta in folk som man har noll koll på och sen vars de gömmer sig