2022-06-19, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
nå hur går det med din väns väns väns mammas kompis eller vad det var?

Nej, det var min sambos vän som kände till denna man som körde mc:n.
Citera
2022-06-19, 10:33
Står nåt kryptiskt på Polisens FB sida, länk i inlägg #9.

Mohamad Ouchar, var det MC föraren ?
Citera
2022-06-19, 12:15
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sol-Ingvar
Står nåt kryptiskt på Polisens FB sida, länk i inlägg #9.

Mohamad Ouchar, var det MC föraren ?

Det är inte polisens fb sida.

Varför skulle det vara föraren? Hon kanske bara ville uppmärksamma personen på inlägget.
Citera
2022-06-19, 16:49
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Det är inte polisens fb sida.

Varför skulle det vara föraren? Hon kanske bara ville uppmärksamma personen på inlägget.

Ja, inte snutens utan nåt blåljus, my bad
Anledningen till att jag skrev kryptiskt var just det att kan var namnet på föraren, eller att uppmärksamma någon annan. Eos.
Citera
2022-06-25, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamikazeklanten
Va lååång han blev!!!

Efter att ha sett filmen är jag rätt säker på att bilen bromsar hårt, och att den väjer åt höger. Blev kanske motorcyklisten orolig över att missa bilen, eller dess för låga hastighet, och försökte ta sig förbi?

Vår nya Toyota, försedd med ungefär alla säkerhetsfunktioner som finns att få, hade f ö i en sån situation automatiskt gjort en liknande manöver som bilen i filmen.

Nej mannen i bilen väjde inte och bromsade inte då han inte ens hann uppfatta vad som hände, han såg endast en lykta komma mot honom sen pang. Allt gick för fort.
Citera
2022-06-25, 19:41
Medlem
Är iallafall bromsspår på platsen där bilen mötte motorcykeln. tror absolut han hann bromsa en del innan det small.
Citera
2022-06-26, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moddie
Är iallafall bromsspår på platsen där bilen mötte motorcykeln. tror absolut han hann bromsa en del innan det small.

Det är min styvpappa som körde bilen och han sa själv att han inte bromsade då han inte hann uppfatta vad som hände. Men ja det är bromsspår där, oklart från vad bara.
Citera
2022-06-26, 17:26
Citat:
Ursprungligen postat av Emiijm95
Det är min styvpappa som körde bilen och han sa själv att han inte bromsade då han inte hann uppfatta vad som hände. Men ja det är bromsspår där, oklart från vad bara.

Hmm, stod ju tidigare att det var mor och dotter som satt i mötande bil, hur får du det till styvpappa ?
Citera
2022-06-26, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sol-Ingvar
Hmm, stod ju tidigare att det var mor och dotter som satt i mötande bil, hur får du det till styvpappa ?

Att någon fått för sig att det är en mor och dotter är inte mitt problem. Det var min styvpappa och hans vän i bilen.
Citera
2022-06-27, 10:45
Medlem
PutteStruls avatar
Citat:
Att någon fått för sig att det är en mor och dotter är inte mitt problem. Det var min styvpappa och hans vän i bilen.
Tack.
Felaktigt rykte tidigare alltså. Har du nån aning om vem MC-åkaren var?
Citera
2022-06-29, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PutteStrul
Tack.
Felaktigt rykte tidigare alltså. Har du nån aning om vem MC-åkaren var?
Nej jag vet personligen inte vem det är eller vad han heter. Men man har ju hört lite rykten om honom men man vet inte vad man ska tro på och inte.
Citera
2022-07-02, 22:09
Medlem
Citat:
ditt problem är att du ljuger, varför skulle tidningarna ha fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in