• 9
  • 10
2024-12-01, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckansliljor
Han har börjat svara på medicineringen och blir sakta men säkert alltmer stabil. Men det får ta den tid det tar...

Hur vet du det? Du verkar sitta på både det ena och andra gällande information angående Jim~
Citera
2024-12-02, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBlue432
Han var vittne i Morsförsöket vid Hagaskolan och golade ner sina vänner utan att ens vara anklagad själv för brottet.
Men annars är han en kille som lägger in sig på psyk föera gånger om året bara för att kunna ragga hem sårbara brudar o pojkar med uppskurna armar till sig.
Han är VIDRIG!
En vän var dör och hjälpte en tjej ut som han lurat med sig hem från psyk och proppat full med MDMA . Tror min vän kom i rätt tid för annars hade han garanterat våldtagit henne.
Han fick stryk den gången.
Men som sagt , hans bror Kim är en go kille som inte gör en fluga förnär.

Du menar bruden M.J sprutade full med heroin så att hon nästan dog?? 🤔
Citera
2024-12-02, 20:40
Medlem
JW är på bättringsvägen. MJ ska väl snart avtjäna sitt straff och förhoppningsvis kommer det ytterligare info i förhör vad han gjort mot folk så att straffet förlängs. Han är en av ledarna till 432-gänget i vbg, som rekryterar småpojkar i stan till sin stab. Rykten säger att han delar ledarskapet med Jo**f F. Någon som har mer info kring detta?
Citera
2024-12-03, 21:17
Medlem
Vad jag hört från säkra källor så skyddar M.J kvinnomisshandlare eller ännu värre, någon som misshandlat sin egna morsa och farsa.
Citera
2024-12-03, 21:30
Medlem
Se bara i tråden här angående 432-gänget. Alias MrBlue432, det har ju spekulerats en hel om vem detta egentligen här. Cher*y ska tydligen ha påstått att 20 personer delade på detta konto men att det numera bara är MJ som använder det. Hur som helst tycks ju MrBlue veta mycket och ha god insyn i JWs liv...Cher*y har ju eller haft en tatuering med 432 inskrivet. Så någon koppling tycks ju hon haft också och säkert god kontakt med MJ genom åren. Frågan är om de har kontakt ännu.
Citera
2024-12-09, 12:55
Medlem
Sköna spekulationer här, kan det stämma? Det är fler som ska ha 432 tattoos. Fyllegrej som m.j ska gjort sedan många år på polare.
C*erry o m.j kommenterar på varandras facebook. Någon som vet mer? Vem är han andra som nämndes?
Citera
2025-05-09, 14:20
Medlem
Me blue 432 är enbart
Äkelhoran cherrys konto,hon sprider mest osanningar och likt sin skabbsyster hanna en en golare av rang som sen skyller bort sig på andra,så hon är inte mycket att hänga i grannen en alkoholiserad patetisk människa som har ett pris på sig dessutom.
Citera
2025-05-09, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allanballan3
Me blue 432 är enbart
Äkelhoran cherrys konto,hon sprider mest osanningar och likt sin skabbsyster hanna en en golare av rang som sen skyller bort sig på andra,så hon är inte mycket att hänga i grannen en alkoholiserad patetisk människa som har ett pris på sig dessutom.

Hahah
.. 432 uppkom för många härrans år å skulle va en vänskaps grej å nu spårat ur. För övrigt är cherrys inte giltig då det tydligen måste vara m.j som jag gjort dem.. jag är dock väldigt lite alkoholiserad, att ta en öl nån gång är inte att vara alkoholiserad. Skål på er
Citera
2025-05-13, 09:52
Medlem
Citat:
Me blue 432 är enbart

Vilken tur att jag inte är så mkt att hänga i grannen, tror grannen hade tyckt det var lite väl
Citera
2025-05-13, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av varberghalland
Sköna spekulationer här, kan det stämma? Det är fler som ska ha 432 tattoos. Fyllegrej som m.j ska gjort sedan många år på polare.
C*erry o m.j kommenterar på varandras facebook. Någon som vet mer? Vem är han andra som nämndes?
M.j sitter
Citera
2025-05-15, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magikernfranoz
Du menar bruden M.J sprutade full med heroin så att hon nästan dog?? 🤔

Citat:
Ursprungligen postat av Magikernfranoz
Vad jag hört från säkra källor så skyddar M.J kvinnomisshandlare eller ännu värre, någon som misshandlat sin egna morsa och farsa.

Har Du länk lr bevis på att M.josefs*on injicerat tjej med od av heroin??!

Man bör vara väldigt försiktig med sådana anklagelser!

Annars kanske dina anklagelser når dig istället.
Citera
2025-05-19, 11:36
Medlem
Citat:
Me blue 432 är enbart

Fast jag fick inlog till det kontot av en polare
Men gick inte att använda efter m.j muckat efter det vid hagaskolan. Lösen va mickejosefsson tror ja hehe
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in