Man kan få ut försäkring för ärr och vanebildande grejer vet jag, men jag undrar om man kan få ut pengar för typ, sveda och värk fast lättare?
När jag var 3 opererades jag för nån sjukdom jag inte vet vad det heter, de tog iaf bort en tumör i ögat så hela mitt liv har jag fått ha ögonprotes. Och det irriterar ögat så att det rinner och svider och är jobbigt. T.ex. kan jag inte få för lite sömn (ca 4 timmar) för då irriteras ögat och torkar ihop och det blir ett helvete i minst en vecka.
Oftast är det bara mindre jobbigt, jag får torka mig i ögat några gånger i timman, men även det är ganska jobbigt.
Okej, jaa men man kan ju alltid häva att du vill ha ersättning på grund av psykiska men, även fysiska då ögonen blir irriterade jätteofta. Ring ditt försäkringsbolag säger jag bara
Okej, jaa men man kan ju alltid häva att du vill ha ersättning på grund av psykiska men, även fysiska då ögonen blir irriterade jätteofta. Ring ditt försäkringsbolag säger jag bara
Allt hänger på om du varit försäkrad sen du föddes (eller innan du fick tumören)