Titta på de här läsvärda gamla inläggen.
Som berättar om Abbe Blattelitos framtid:
(FB) Abbe ”Blattelito” Alsaadi gripen för mordförsök i Estepona, Spanien 2022-05-16
(FB) Abbe ”Blattelito” Alsaadi gripen för mordförsök i Estepona, Spanien 2022-05-16
Citat:
Ursprungligen postat av
Carinah78
Råkade se detta gamla inlägg och ville bara påminna om vilken synnerligen obehaglig effekt man kan uppnå på person/djur genom att använda ett vanligt 12V bilbatteri plus sånt där elaggretat som skapar riktigt elak ström till eltrådarna till t ex kostängsel.
Fick denne "influencer" smaka på en sån behandling kan jag tänka mig att han relativt snabbt började berätta var pengarna fanns..
Ge dem inga idéer nu, det finns kriminella som läser dessa trådar också, tyvärr.
Citat:
Ursprungligen postat av
Carinah78
Intressant personlighet: Ljuger lättare än han talar sanning..
Jag tror att han med berått mod mördade småbarnsmamman.
På något vis är han smart men han använder sin smartness till att leva ett kriminellt liv.
Abbe Blattelito har snart varit häktad i 11 månader. Det var den 24 maj han greps förra året.
Jo, det är troligt att han dödade småbarnsmamman, borde varit dubbla livstidsstraff.
Riktig livstid...
Eftersom han berövade barnet sin uppväxt med mamman.
Det är nog omöjligt att ge sig själv en injektion i halsen i den vinkeln.
Behövs en spegel förstås och att vara flexibel i armen.
Detta med halsen går igen hos Blattelito att han försökte hugga sin motståndare på samma ställe i halsen ?
Citat:
Ursprungligen postat av
Long-Gone-Day
Har Spanien så långa häktningstider? Det är Sverige som brukar bli kritiserad för detta.
Nu är det väl inte så konstigt med långa häktningstider med tanke på att Spanien ju är ett stort land med 60 miljoner invånare. Och många grova brott.
Plus att det finns en mañana-mañana attityd där.
Det var den 24 maj han greps så det är snart 11 månader han suttit häktad.
I oktober 2022 så skrev spansk press något om Abbe Blattelito så kan det dröja till augusti 2023 innan det blir rättegång. Om han ska ha flyttats till ett annat häkte det framgår inte.