2022-08-29, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DreamVoid
Jo alla är jätterädda för mentalsjuka benzade vänsterextremister och småtjejer med sparrisarmar

Det är ju ganska smart faktiskt att skaffa sig skyddad identitet så att man kan sköta sitt arbete i fred utan att vänsterpsykfall försöker bränna inne ens 17-åriga syster och ens mor.

Jag är rätt säker på att det var Christian själv som kastade in den där bengalen. Eller någon av hans polare. Bara för att få sympatiröster. Oavsett så har ju ingen blivit dömd för det. Däremot så blev Christians kamrater i Nordiska motståndsrörelsen dömda för sina terrorbomber.

Ett annat tecken på Christians feghet är hur han under sin tid i Nordiska motståndsrörelsen kallade sig själv för "Elliot" och hade voicechanger när han gästade en av deras poddar. Går att lyssna på här: https://antifa.se/2021/07/07/afa-goteborg-den-nya-konstellationen-av-fascister-aktiva-i-goteborg/
Citera
2022-08-29, 15:56
Medlem
DreamVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kufexposer
Jag är rätt säker på att det var Christian själv som kastade in den där bengalen. Eller någon av hans polare. Bara för att få sympatiröster. Oavsett så har ju ingen blivit dömd för det. Däremot så blev Christians kamrater i Nordiska motståndsrörelsen dömda för sina terrorbomber.

Ett annat tecken på Christians feghet är hur han under sin tid i Nordiska motståndsrörelsen kallade sig själv för "Elliot" och hade voicechanger när han gästade en av deras poddar. Går att lyssna på här: https://antifa.se/2021/07/07/afa-goteborg-den-nya-konstellationen-av-fascister-aktiva-i-goteborg/

Vilken jävla NPC du är alltså, korkad så innihelvete Jag har redan bemött ditt kassa argument om NMR. S är skyldiga för att en kurd i partiet sköt sin fru i huvudet.
Dessutom handlar den här diskussionen inte om NMR, eftersom jag inte har något med dem att göra, är inte spec intresserad heller.

Det är du som är feg En feg liten råtta. Du kallar andra fega osv, men vågar inte ens skriva ut vad du heter och var du bor. Nej jag lyssnar inte på vänsterterrorister som AFA. Jag avskyr vänsterslödder Kommer aldrig vika mig för terrorister som AFA eller folk som vill etniskt rensa oss i vårt eget land. Ingen är rädd för er, vi skrattar åt er.

Gå in och läs här om AFA och andra: https://avmaskerat.com/tag/afa/
Några som förekommer på sidan: Oscar Madden, Erik Wallin, Helin Inal, Annika Lundmark, Joel Bjurströmer, Rebecka Roos, Arvid Pein, Showan Shattack, Oskar Degerfeldt, Nadim Balbaaki, Leonardo Long, Åsa Elin Nathalie Persson, Moa Sten, Mathias Wåg, Filip Olsson, Stefan Larsson, Leodan Rodrigez (var senast på Afs torgmöte) och flera till

Enjoy!
Senast redigerad av DreamVoid 2022-08-29 kl. 16:04.
Citera
2022-08-30, 21:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DreamVoid
Vilken jävla NPC du är alltså, korkad så innihelvete Jag har redan bemött ditt kassa argument om NMR. S är skyldiga för att en kurd i partiet sköt sin fru i huvudet.
Dessutom handlar den här diskussionen inte om NMR, eftersom jag inte har något med dem att göra, är inte spec intresserad heller.

Det är du som är feg En feg liten råtta. Du kallar andra fega osv, men vågar inte ens skriva ut vad du heter och var du bor. Nej jag lyssnar inte på vänsterterrorister som AFA. Jag avskyr vänsterslödder Kommer aldrig vika mig för terrorister som AFA eller folk som vill etniskt rensa oss i vårt eget land. Ingen är rädd för er, vi skrattar åt er.
Enjoy!
Har du missat att Christian har bakgrund i Nordiska motståndsrörelsen? Den här tråden handlar om Christian och inte dig. Inte så smart av dig att länka till avmaskerat i en tråd om Christian Peterson då Christian försöker distansera sig från det projektet och menar att han absolut inte är inblandad.

Gå in och läs här om Christian Peterson och hans terroristvänner i AfS och NMR:

AFA Research: Gustav Petersson – Psykiskt sjuk AfS-kyrkopolitiker misshandlade kvinna från socialtjänsten

AFA Helsingborg: Dennis Svalås, våldtäktsanklagad missbrukare i Näste 3s valsatsning

Ledande nationalist häktad för barnvåldtäkt

Vapenmisstänkt NMR-nazist samlade bajs i sovrummet
Senast redigerad av Kufexposer 2022-08-30 kl. 21:50.
Citera
2022-08-31, 00:43
Medlem
Ograsts avatar
Precis som det övriga afs slöddret är han dessutom antisemit. Läs bara hans insändare till nordfront. https://antifa.se/2021/07/07/afa-goteborg-den-nya-konstellationen-av-fascister-aktiva-i-goteborg/
Citera
2022-09-01, 01:53
Medlem
Il.Malizias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AFSKarlskrona
Ja han har fått fly från Göteborg. Han kan inte ens bo kvar i sin hemstad. Så hatad är han där. Kan iofs förstå det när han har en bakgrund i NMR som härjat en del i Göteborg:

(FB) Tre män med kopplingar till NMR döms efter tre bombattentat i Göteborg

Christian valde alltså att ansluta sig och betala medlemsavgift till organisationen efter (!) deras bombserie i staden. Nu försöker han lajva god demokrat som granskar vänsterextremister. Hyckleriet är skrämmande.

Det finns faktiska dömda mördare och våldtäktsmän som tillhör diverse klaner i Göteborg och dessa kan bo kvar utan att få bengaler genom fönstret. Och de är inte hatade.

Lustigt hur det där funkar ibland.
Citera
2022-09-01, 03:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Precis som det övriga afs slöddret är han dessutom antisemit. Läs bara hans insändare till nordfront. https://antifa.se/2021/07/07/afa-goteborg-den-nya-konstellationen-av-fascister-aktiva-i-goteborg/

Vilket hyckleri med klisterlapparna. https://twitter.com/AssarChristian/status/1519730242683908096
Citera
2022-09-01, 15:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Vilket hyckleri med klisterlapparna. https://twitter.com/AssarChristian/status/1519730242683908096
Hyckleri är Christians mellannamn. Han granskar folk på vänsterkanten och försöker stämpla dessa som terrorister så fort någon i hans parti fått en ruta krossad. Oftast helt utan belägg.

Samtidigt var Christian aktiv i Nordiska motståndsrörelsen året efter deras bombvåg i Göteborg. Ja det är ju knappast en isolerad händelse. NMR är väldigt våldsamma och i Finland är organisationen redan förbjuden. Detta är naturligtvis inget som Christian själv vill prata om längre. Nu ska han lajva god demokrat som vill granska vänstern.
Citera
2022-09-02, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kufexposer
Hyckleri är Christians mellannamn. Han granskar folk på vänsterkanten och försöker stämpla dessa som terrorister så fort någon i hans parti fått en ruta krossad. Oftast helt utan belägg.

Samtidigt var Christian aktiv i Nordiska motståndsrörelsen året efter deras bombvåg i Göteborg. Ja det är ju knappast en isolerad händelse. NMR är väldigt våldsamma och i Finland är organisationen redan förbjuden. Detta är naturligtvis inget som Christian själv vill prata om längre. Nu ska han lajva god demokrat som vill granska vänstern.

Om nån går från en våldsam organisationen till att ”granska vänstern” så är väl det en bra utveckling? Jag förstår inte varför du gnäller
Citera
2022-09-27, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Materwelon
Finns det mycket bevis för Christians fina kvinnosyn menar du? Trodde han i princip skaffade tjej för att han inte vet hur man gör oboy och mackor.
Återkoppla gärna. Genuint intresserad om hur han ser på kvinnor, förstår att han inte är feminist (ha) men hans kopplingar till vissa parti och organisationer talar ju för att han har en väldigt konservativ bild av kvinnorollen.

Ja det måste existera bevis för att man har fin kvinnosyn, för annars gäller motsatsen. Rid häst och skapa ett rum för kvinnor där de får skriva på fredagar är två exempel på bevis.
Citera
2022-10-03, 22:33
Medlem
seksurobas avatar
Har Christian fått hemlig adress när han flyttade från mamma?
Citera
2022-10-16, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilan.Osman
Ja det måste existera bevis för att man har fin kvinnosyn, för annars gäller motsatsen. Rid häst och skapa ett rum för kvinnor där de får skriva på fredagar är två exempel på bevis.

Feminism är att låta sin kvinna vara otrogen med psykopater och själv darra som ett asplöv när man skrattar nervöst åt alla som skojar om saken.

Såvitt jag vet är Christian inte feminist enligt den definitionen. Jag är osäker på hur hans sociala status ser ut, har han ett förhållande med någon?
Citera
2022-11-18, 15:21
Bannlyst
Christian Peterson gråter ut hos sin gamla organisation Nordiska motståndsrörelsens hemsida Nordfront.se i en intervju. Tydligen har någon lämnat in ett dödsbesked om Christian hos skatteverket lel.

Christian är övertygad om att det är "vänsterterroristerna" som är i farten. Men CP verkar ha fiender i båda lägren och tidigare har ju nationalistkollegan Pavel Gamov blivit anklagad för diverse grejer.

Oavsett är hyckleriet slående då Christian väljer att ställa upp i en intervju med NMRs tidning Nordfront. Terroristorganisationen är tydligen OK så länge de är nationalister!

Forskaren vill terrorstämpla NMR

Jimmie Åkesson vill förbjuda NMR

Ebba Busch Thor: Medlemskap i NMR bör förbjudas
Senast redigerad av clownfrisyr 2022-11-18 kl. 15:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in