2024-01-30, 23:21
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Klart idioten inte vunnit några 9 miljoner, tro mig då hade alla fått höra det vid det här laget.
Och hon hade satsat alla nio miljoner på par i treor.
2024-01-30, 23:29
Medlem
Insta story säger
"Blir ingen live ikväll, för fick visst lite besök...."

Wow bumpan du har öppnat bordell! Ali eller chrille får väl betalt för leverans av substanser!

Folk har ett liv vi ska upp på morgonen och jobba eller gå i skolan, inte titta på en pundare som knaprar piller en hel natten och nästa dag, Gå och lägg dig i tid kliv upp normalt och gå liva på dagarna istället!
Du skriker och vräker ur dig okvädningsord för ingen skriver i din chatt för man blir bannad!
Så det är glädjande se att dina följare minskar på alla dina konton hahahaha du till och med sålde 7K följare för lite piller och kontanter så patetiskt.

Så kära pillerpundaren ingen kommer sakna dig ikväll!

PS. bumpan KARMA kan komma redan i kväll!
2024-01-30, 23:34
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Om man ständigt måste lägga ut hur lycklig man är som bimbi jämt gör och nu gör på sin story så är man oftast som mest miserabel.

Jag hade sagt rack och hej till livet om jag levt I hennes skor. Finns väl inte ett skit som faktiskt är positivt på riktigt. Helt ensam utan vänner i en fantasivärld där bara hon lever.

Allt kretsar kring spel, swish och pengar. TRAGISKT!

Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Såklart Emelie inbillar sig att hon mår bra. Hon lever ju i en fantasivärld. Att systrarna botox inte gör mer för att hjälpa henne visar ju det alla redan vet, de bryr sig inte. De låter sin syster leva i fantasivärlden. Eller syster. Fattar knappt varför de referas som systrar. Emelie växte upp i ett fosterhem med dem. Sen hade de inte kontakt på 16år. Är man verkligen systrar då?
Lina verkar vara vettig som håller sig undan.

Precis som ni säger så är detta hennes vanliga teknik. Så fort hon vet att hon är i skiten dumpar hon massa ”positive vibes” på sin Instagram och låtsas som allt är bra. Hon tror ju på ”law of attraction” och ”the secret” så det här är något muppigt försök till detta.

Hennes systrar.. Lina har hon inte haft kontakt med på länge. Hon träffade henne på jul, det är sant. Men Lina vill inte ha något med henne att göra. Lina ställde krav på Bumbi i samband med att de betalade hennes hyra innan förra förhandlingen osv. Bumbi har, som ni vet, inte levt upp till dom kraven.

Sara… ja. Hon menar nog väl. Känner nog att hon har pengar så det räcker och blir över och känner nog, trots att dom inte är biologiska systrar, något slags ansvar över allas vår Bumbi. Typ.. ett välgörenhetsfall. Istället för att ge pengar till barnen i Afrika så ger hon pengar till mytomanen i Ängelholm. Typ så.
2024-01-30, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BastaTingsratten
Är det någon som varit i kontakt med spelbolaget och informerat om att hon är omyndighetsförklarad och utreds för bedrägeri? Kollade upp och hittade Mail info@wisho.com men om andra redan gjort det så är det väl inte lönt. Kan ju tro att de inte vill bli inblandade i hennes kriminella verksamhet. Är det fler spelsidor hon använder?

Bumbi borde ju ha ett ännu starkare case än Per Horknekt - han är ju bara besatt av att doppa o är omdömeslös, men han är ju ingen idiot o verkar bara ha spelat bort de pengar han har råd att spela bort.

Bumbi har spelat bort hyror, tandläkarräkningar, skattepengar o öronmärkta bidragspengar.
2024-01-31, 00:36
Medlem
Citat:
Klart idioten inte vunnit några 9 miljoner, tro mig då hade alla fått höra det vid det här laget.
Även om ni anser henne en massa visa er mer mogna.
2024-01-31, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Bumbi borde ju ha ett ännu starkare case än Per Horknekt - han är ju bara besatt av att doppa o är omdömeslös, men han är ju ingen idiot o verkar bara ha spelat bort de pengar han har råd att spela bort.

Bumbi har spelat bort hyror, tandläkarräkningar, skattepengar o öronmärkta bidragspengar.
Drabbar ju ej dig liksom
2024-01-31, 01:00
Medlem
Devonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Drabbar ju ej dig liksom

Hur tänkte du nu? Det är skattepengar som Dumbi har lurat sig till och missbrukar. De flesta i det här landet betalar skatt och det ska knappast gå till nån spelmissbrukare.
2024-01-31, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Såklart Emelie inbillar sig att hon mår bra. Hon lever ju i en fantasivärld. Att systrarna botox inte gör mer för att hjälpa henne visar ju det alla redan vet, de bryr sig inte. De låter sin syster leva i fantasivärlden. Eller syster. Fattar knappt varför de referas som systrar. Emelie växte upp i ett fosterhem med dem. Sen hade de inte kontakt på 16år. Är man verkligen systrar då?
Lina verkar vara vettig som håller sig undan.

Det går knappast att säga att Bumbi växte upp i fostersystrarnas familj. Hon har nog inte sagt hur gammal hon var, men eftersom hon fortfarande har så stark Göterborgska, så kom hon dit som tonåring
2024-01-31, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devonia
Hur tänkte du nu? Det är skattepengar som Dumbi har lurat sig till och missbrukar. De flesta i det här landet betalar skatt och det ska knappast gå till nån spelmissbrukare.

Precis! Rätt sagt. Hur kan inte folk förstå vad man menar??!
Nu ska jag inte säga jättemycket om skattepengar då jag för tillfället är sjukskriven efter allvarligt suicidförsök + missbruksproblematik bakom mig (har ospecificerad bipolaritet) med socialbidrag... men skillnaden är att jag VILL och FÖRSÖKER skaffa mig ett jobb & klara mig på egen hand. Jag vill inte att andra ska försörja mig och jag har utbildat mig till psykiatri undersköterska och gått en termin på ssk utbildning.

Bumbi VILL dra in pengar på of som hon kan sprätta iväg på spel och skitmat samtidigt som hon vill ha pengar från försäkringskassan på sidan. Självklart anser jag att hon är sjuk och hennes diagnoser ställer till det, men hon har visat alla gång på gång att hon klarar av att åtminstone ha någon form av daglig aktivitet, hon skulle kunna jobba med ett anpassat jobb iaf 10-15 timmar i veckan, hon är definitivt kapabel till att göra något. Allt annat handlar enbart om bekvämlighet & lathet. Kommunen hade kunnat hjälpa henne om hon erkände sin problematik men det kommer aldrig ske som säkert alla vet vid detta laget. (Hon har diagnoser när det passar henne och annars inte)

Jag har personligen fått frågan om förtidspension eller vad det kallas men jag kände bara hell no. Skulle hellre ta mitt liv än att sitta på röven i min soffa resten av mitt liv. Jag vill ha ett jobb jag kan gå till, personligen vet jag att jag bara kommer klara ca 75% men det är iaf bättre än inget. Bumbi vill sitta på sin köksstol och glo in i en kamera på sig själv i en live där kommentarerna är avstängda största delen av tiden. Det är så jävla tragiskt att man frivilligt väljer det när man kan göra något meningsfullt under dagen.

Sen förstår jag att vissa personer mår så pass dåligt att de faktiskt inte kan jobba etc & kan säga att jag lider med dom. Men för mig är det sjukt att man väljer frivilligt att ruttna bort och vara hatad i en lägenhet heeeelt själv, utan kontakt med riktiga människor. 🤷‍♀️ kommer nog aldrig förstå vad som försiggår i skatans huvud. Hon lever ju I en parallell värld från oss andra.

Sorry för min rant om du kom hela vägen hit.
2024-01-31, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Det går knappast att säga att Bumbi växte upp i fostersystrarnas familj. Hon har nog inte sagt hur gammal hon var, men eftersom hon fortfarande har så stark Göterborgska, så kom hon dit som tonåring

Hon vart väl iaf flyttad till fosterfamilj när hon var ca 5 år om jag inte minns med arslet? Men hon kanske bott hos flera fosterfamiljer, det har jag inte så bra koll på. Jag är inte skitbra på dialekter men personligen har jag aldrig tänkt på att hon pratar göteborgska. 😅 men heeey' det kanske hon gör. Kanske jag som inte kopplat för tänker mest på vad för skit det är som kommer ur käften på henne.
2024-01-31, 09:47
Medlem
HawkHills avatar
:,) Nu påstår hon att hon är känd och bara har kända vänner på insta skrattade när jag läste hennes syn på saken. Nej du är Ökänd och inte för något bra . Finns inga kändisar som vill umgås med dej eller få sitt egna rykte förstört av att ha kontakt med dej . Inga bevis finns för ditt påstående.
2024-01-31, 10:08
Medlem
Devonias avatar
Citat:
Precis! Rätt sagt. Hur kan inte folk förstå vad man menar??!
Nu ska jag inte säga jättemycket om skattepengar då jag för tillfället är sjukskriven efter allvarligt suicidförsök + missbruksproblematik bakom mig (har ospecificerad bipolaritet) med socialbidrag... men skillnaden är att jag VILL och FÖRSÖKER skaffa mig ett jobb & klara mig på egen hand. Jag vill inte att andra ska försörja mig och jag har utbildat mig till psykiatri undersköterska och gått en termin på ssk utbildning.

Bumbi VILL dra in pengar på of som hon kan sprätta iväg på spel och skitmat samtidigt som hon vill ha pengar från försäkringskassan på sidan. Självklart anser jag att hon är sjuk och hennes diagnoser ställer till det, men hon har visat alla gång på gång att hon klarar av att åtminstone ha någon form av daglig aktivitet, hon skulle kunna jobba med ett anpassat jobb iaf 10-15 timmar i veckan, hon är definitivt kapabel till att göra något. Allt annat handlar enbart om bekvämlighet & lathet. Kommunen hade kunnat hjälpa henne om hon erkände sin problematik men det kommer aldrig ske som säkert alla vet vid detta laget. (Hon har diagnoser när det passar henne och annars inte)

Jag har personligen fått frågan om förtidspension eller vad det kallas men jag kände bara hell no. Skulle hellre ta mitt liv än att sitta på röven i min soffa resten av mitt liv. Jag vill ha ett jobb jag kan gå till, personligen vet jag att jag bara kommer klara ca 75% men det är iaf bättre än inget. Bumbi vill sitta på sin köksstol och glo in i en kamera på sig själv i en live där kommentarerna är avstängda största delen av tiden. Det är så jävla tragiskt att man frivilligt väljer det när man kan göra något meningsfullt under dagen.

Sen förstår jag att vissa personer mår så pass dåligt att de faktiskt inte kan jobba etc & kan säga att jag lider med dom. Men för mig är det sjukt att man väljer frivilligt att ruttna bort och vara hatad i en lägenhet heeeelt själv, utan kontakt med riktiga människor. 🤷‍♀️ kommer nog aldrig förstå vad som försiggår i skatans huvud. Hon lever ju I en parallell värld från oss andra.

Sorry för min rant om du kom hela vägen hit.

Det är precis det här jag menar. Skattepengar ska gå till de som behöver (som du) och inte till nån som ”leker bort” våra pengar. Det är skillnad! All energi till dig, väl kämpat!🌸

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in