Citat:
Ursprungligen postat av
desammlas
de är dom hon spelade bort 50 k i går
Här har vi en psykiskt sjuk person med diagnos och behov.
Hon riskerar skatteskuld på en enorm summa. Hon spelar bort 50k på en kväll som ingenting.
Här står familjen som hon kallar dem och försöker inte få henne omhändertagen.
Kommunen/Soc gör ingenting. Spelbolaget bryr sig inte men det kan nog FB lösa.
Det är ju ändå en spelberoende person med diagnoser som lever på bidrag.
Vart spelar hon?