Citat:
Ursprungligen postat av
Autistfeminist
För det första mina armhålan är renrakade och jag är en snygg 20 åring och du hade gjort allt för att vara mig eftersom jag är hemmafrus material.😘 Min pappa älskar mig och vi har en fin relation. Jag anser mig inte vara något offer och inte heller någon offerkofta eftersom jag är van vid att ta ansvar och är glad för övrigt när jag inte pratar med stenålders människor. Snygg taktik att gå till person angrepp för att du återigen inte kan acceptera att en feminist är okej med att du väljer att gå den vägg i livet du vill. Det är din personlighet jag har något emot och hur du försöker tvinga andra in i din värld. Älskar Maria montasami och hon är hemmafru. Du är en bitter fitta!
Jag behöver inte få någon acceptans av en feminist, utan jag vet vad jag vill och gillar(har haft traditionell brud). Jag hade inte gjort ett skit för dig eftersom du varken är följsam, värnar om familjen eller har det som krävs för att kvalificera sig som en optimal moder. Det är som ett kvitto på pannan vad man ska undvika som kille med konservativa värderingar.
Av de ex-feminister jag talat med har alla till slut växt ifrån den fasen som "arg kränkt feministkvinna", de hade samma gemensamma åsikt att det bara är en fas man har som tjej och försvinner oftast sedan, vilket jag finner oerhört rimligt då jag bara kan skratta när jag hör och ser snyftande unga tjejer drabbats av patriarkatet som samtidigt lever i ett av VÄRLDENS redan mest jämställda land.
Ps. Montazami må vara en Hollywoodfru och är aningen feminin, men det där med att ha söndersprutade läppar och se ut som plastdocka kan man vara utan.