Citat:
Ursprungligen postat av
Autistfeminist
Det är inte okej att bränna och kasta Sten nej. Det är inte en rättvis jämförelse det finns massor av regler hur man får behandla koranen. Dessutom lindande han in boken i bacon vilket också är kränkande pga griskött anses vara hemligt. Och han brände böckerna under en helig högtid. Det är inte bara bok brännandet mitt bland muslimska invånare dessutom. Att polisen godkänner detta igen är ett kvitto på förtrycket och rasismen mot islam som finns i Sverige.
Det är bara att fatta läget - ingen lag tar hänsyn till dina känslor inför bacon eller eld. Det skiter i dina känslor.
Vissa muslimer tycker det är hemskt med bögparader - ingen bryr sig om deras känslor.
Vissa muslimer tycker det är hemskt att de inte får gifta sig med barn - ingen bryr sig om deras känslor.
Vissa muslimer tycker det är rätt att kasta kvinnor från balkongen - ingen bryr sig om deras känslor.
Det står dig helt fritt att leva i ett av de många samhällen som bryr sig om dina känslor. Hela mellanöstern finns, Pakistan, diverse afrikanska länder. Kanske är det bäst att du och andra söker sig dit istället för att gå runt med en ständig känsla av kränkthet?
Med det sagt anser jag att Paludan borde bränna sina böcker (jag förutsätter att han betalar för dem och äger dem) hemma i Danmark istället för att köra sin valkampanj på svensk mark och jag skulle knappast fälla några tårar om pederasten Paludan fick en sten i huvudet.