Citat:
Ursprungligen postat av
Kara-123
Nu är de såhär att vart de kommer ifrån inte har något med det att göra. De flesta har läst från samnytt som är en sida för just hat mot folk som inte är svenskar men kastar allt på invandrare.
Det ger dig ingen rätt att vara rasist eller att använda dom orden. Det är nog mer att du har stor mun bakom skärmen men du skulle aldrig gå fram till någon invandrare och säga ”jävla blablabla” det är aldrig kul att bli hatad för hur man ser ut/vart man kommer ifrån. INGEN väljer sitt utseende eller ursprung. Och det borde du tänka lite extra på
Jag har läst FUP:en, samt artiklar på nätet från diverse sajter.
Oavsett om det är Samnytt eller Aftonbladet så är kontentan att det
är negrar (tjejerna från Husby som ”ingen kände”) och annat utländsk slödder hela bunten.
Tycker det har väldigt mycket med att göra, just vart dom kommer ifrån?!
Har du sett svenska tjejer bete sig såhär någongång?
Som bränt folk i ansiktet med glödande cigaretter samtidigt som det gapas om ”respekt”, ”du är en orm”, ”på min mamma” osv osv..?
Låter det som ett typiskt svenskt beteende tycker du..?
Dessa äckliga invällare har tagit med sig sin jävla skitkultur om heder osv hit, och det skjuts som aldrig förr. Eller det menar du också är svenskar som ligger bakom?
Vilka ord jag väljer att använda mig av har du inte med att göra.
Jag väljer att kalla dom för vad dom faktiskt är, nämligen negrar.
Dom kan ta sin jävla klanheder/kultur och åka tillbaka dit dom kom ifrån, sluta snylta på svenskarna, sluta leva gott på våra bidrag utan så mycket som någon motprestation öht, inte ens att lära sig svenska språket bryr man sig om.
Nä fy fan så jävla äckligt.
Dessa tjejer hoppas jag aldrig blir bortglömda för vad dom gjort.
Att 14-åringen dessutom kommer undan är helt åt helvete.