2022-05-30, 17:51
Medlem
oresundsbroens avatar
Herregud. Födda 04 och de har redan barn.

Äckliga jävla WT:n.

BO är vän på FB med beyonce (vilket jävla namn). BO ser tyvärr själv ut som en sån där svensk tjej som vill vara blatte... det gör att sympatin minskar en aning. Att BO har näsring på sidan av näsborren tyder på en riktig negertorsk.
Senast redigerad av oresundsbroen 2022-05-30 kl. 18:00.
Citera
2022-05-30, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
Herregud. Födda 04 och de har redan barn.

Äckliga jävla WT:n.

BO är vän på FB med beyonce (vilket jävla namn). BO ser tyvärr själv ut som en sån där svensk tjej som vill vara blatte... det gör att sympatin minskar en aning. Att BO har näsring på sidan av näsborren tyder på en riktig negertorsk.

Vem är BO?
Citera
2022-05-30, 19:00
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Versatis
Vem är BO?
Står i stämningsansökan.

F*lippa G*dlund
Citera
2022-05-30, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
Står i stämningsansökan.

F*lippa G*dlund

Kunde inte öppna den men tack för ditt svar.
Citera
2022-05-30, 20:49
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piledriver
B*yonce och Emili@s fb är lätt att hitta. @licias fb är jag mer osäker över

Detta är troligtvis Alicias FB. Svenska vänner. Den andra verkade vara fransyska.

https://www.facebook.com/alicia.girgin
Citera
2022-05-30, 21:21
Medlem
AngieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Nackskott rakt av på dessa äckliga jävla individer. Må dom brinna till döds. Hur fan kan man tortera en annan på detta sätt.

Ska tydligen klätt av offret, slagit och bränt henne med cigaretter
Nu låter du lika "civiliserad" som tjejerna är.....Du måste tänka lite rationellt och inte med känslorna , det blir så fel då. Tjejerna har givetvis tänkt med deras känslor och hedern skulle återställas, det blir lätt så när man tänker som en grottmänniska.
Citera
2022-05-30, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MN89
FUP

https://anonfiles.com/D3d807lfy3/Attunda_TR_B_12375-20_Aktbil_39_Sekretess_pdf

OT

Har ni läst FUP:en?
Nog för att brottet i sig är horribelt, men personen som transkriberar förhör och annat våldtar det svenska språket på ett sätt som gör att man sträcker sig efter skämskudden.

Någon borde ha dragit i handbromsen ganska omgående.

Edit:
Första delen av ett förhör:

"Inställning till det som du delgivits?
Jag var på platsen men jar har inte gjort henne någonting. Jag förnekar att jag gjort mig
skyldig till brotten. Jag försökte att förhindra dem.
Berätta din version om vad som händer på platsen?
Jag och Emillia Espoinoza är vänner litegrann Det är egentligen famniljerna som är vänner.
De satt på hennes gård. Emillia och Filippa hade planerat att träffas vid kvällen vid Coop
Barkarby. De åker till Barkarby med pendeln. Jag stannar vid pendeln som ligger 5 min bort.
Emillia går iväg och efter ca 20 minuter skriver Beyonce ett sms " kan jag komma ner" hon
fick ett jakande svar och beger sig till Coop.
När hon kommer dit så sitter Filippa och Emillia och röker. De satt och pratade om hur
Filippas relation var med killen som Emilla var tillsammans med.
De sitter där i ca 20-25 minuter sedan kommer det 4-5 personer jag kände bara igen en av
dem och det var Alicia Girgin. Alicia och Filippa har haft konfliikter innan och det har varit
134
HEMLIG
slagsmål. Alicia tog upp något mer och hon hade fått höra nya saker.
Vid Coop finns det ett bibliotekt så jag stod en bit bort. Jag hörde vad som sas ch vad som
hände.
När de andra tjejerna kom så blev det en hätsig stämning och jag valde att backa undan mot
min kille. Han heter Ali Haidar."

Personen som skrivit detta klarar inte ens av att stava de inblandades namn, skjut mig nu.
Senast redigerad av lucia99 2022-05-30 kl. 21:53.
Citera
2022-05-30, 21:45
Medlem
kukflashs avatar
Ser typ ut som zigenare tycker jag. Jävla äckligt pack.

Alicia Girgin
https://gyazo.com/cfc623c39855f5d667b9461aeff67228

Beyonce Kwik
https://i.gyazo.com/b1019cb0a91b66ae953a6924d41a4e0a.jpg

Aalma Alnaseree
https://i.gyazo.com/d6086c7899116de637df87d68698b48a.png

Emilia Ezpinoza
https://i.gyazo.com/414062842af5a92d58bcda136224a66d.png

Emilia har rensat sin facebook nu, om någon har den i offline-format så spara gärna ned.
Citera
2022-05-30, 21:52
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coinin
GM sagt att "de ska sprida en film på målsäganden där hon blir misshandlad och avklädd om hon ringer polisen."

HAhaha vilka jävla spån. Då är de faktiskt så pass dumma, så osannolikt ointelligenta, att de självmant förser allmänheten med det bevismaterial som sedan kan fälla de själva!

Vilka utomordentligt korkade varelser! Det tar tamejfan priset beträffande nivå på idioti! Herrejävlar!
Citera
2022-05-30, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lucia99
OT

Har ni läst FUP:en?
Nog för att brottet i sig är horribelt, men personen som transkriberar förhör och annat våldtar det svenska språket på ett sätt som gör att man sträcker sig efter skämskudden.

Någon borde ha dragit i handbromsen ganska omgående.

Edit:
Första delen av ett förhör:

"Inställning till det som du delgivits?
Jag var på platsen men jar har inte gjort henne någonting. Jag förnekar att jag gjort mig
skyldig till brotten. Jag försökte att förhindra dem.
Berätta din version om vad som händer på platsen?
Jag och Emillia Espoinoza är vänner litegrann Det är egentligen famniljerna som är vänner.
De satt på hennes gård. Emillia och Filippa hade planerat att träffas vid kvällen vid Coop
Barkarby. De åker till Barkarby med pendeln. Jag stannar vid pendeln som ligger 5 min bort.
Emillia går iväg och efter ca 20 minuter skriver Beyonce ett sms " kan jag komma ner" hon
fick ett jakande svar och beger sig till Coop.
När hon kommer dit så sitter Filippa och Emillia och röker. De satt och pratade om hur
Filippas relation var med killen som Emilla var tillsammans med.
De sitter där i ca 20-25 minuter sedan kommer det 4-5 personer jag kände bara igen en av
dem och det var Alicia Girgin. Alicia och Filippa har haft konfliikter innan och det har varit
134
HEMLIG
slagsmål. Alicia tog upp något mer och hon hade fått höra nya saker.
Vid Coop finns det ett bibliotekt så jag stod en bit bort. Jag hörde vad som sas ch vad som
hände.
När de andra tjejerna kom så blev det en hätsig stämning och jag valde att backa undan mot
min kille. Han heter Ali Haidar."

Personen som skrivit detta klarar inte ens av att stava de inblandades namn, skjut mig nu.
Jag tycker det är bättre att polisen lägger resurser på att lösa brott istället för att sitta och korrläsa text som man ändå förstår...
Citera
2022-05-30, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Jag tycker det är bättre att polisen lägger resurser på att lösa brott istället för att sitta och korrläsa text som man ändå förstår...

Det håller jag fullständigt med om, men ett ordbehandlingsprogram skulle kanske kunna användas?
Om budgeten inte tillåter det så skulle man kunna maska namnen och låta 10-åringar rätta skiten.

Nog om detta.

Apropå något helt annat, jag kan inte minnas att jag har läst någon FUP där det står "HEMLIG" uppe till höger på varje sida... läckt av någon insatt obviously.

I långfilens förlovade land så riskerar väl personen som läckt denna FUP få ett hårdare straff än de omskriva förövarna själva kan tänkas få...?
Citera
2022-05-30, 22:38
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lucia99
Det håller jag fullständigt med om, men ett ordbehandlingsprogram skulle kanske kunna användas?
Om budgeten inte tillåter det så skulle man kunna maska namnen och låta 10-åringar rätta skiten.

Nog om detta.

Apropå något helt annat, jag kan inte minnas att jag har läst någon FUP där det står "HEMLIG" uppe till höger på varje sida... läckt av någon insatt obviously.

I långfilens förlovade land så riskerar väl personen som läckt denna FUP få ett hårdare straff än de omskriva förövarna själva kan tänkas få...?
Står ofta hemligt så i FUP, det är innan åtal väcks den stämpeln används.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in