Okej, jag kanske är väldigt udda, men förklaringen för min del tror jag stavas "osäkerhet" och även "rädsla". Närkontakt för mig har alltid varit lite läskigt (till exempel när man skulle ge massage till varandra på idrotten typ) och närhet är ju något man har så det heter duga under sex.
Inte för att jag inte kan ha sex, är fullt kapabel till det, och har mer än gärna sex med mig själv. Men det är verkligen inte samma sak som att ha det tillsammans med någon. Men hur göra liksom om man är rädd för intimitet?
Saken är den att jag egentligen inte vill hitta en random snubbe och ha sex med, utan det ska ju helst vara någon man känner tilltro till och som inte utnyttjar en. Och sen är jag inte ens säker på att jag vill "ta den i tvåan" (har ju aldrig testat, så jag kanske inte kan säga något) då jag tycker att det verkar vara lite äckligt, om man nu får säga så... ;-) Men är man kille och gillar killar så har man ju inte så mycket till val. Eller det finns ju andra möjligheter också, men att ha analsex är ju en stor del I guess.
So, bring it on! Håna mig gärna för att jag aldrig haft sex trots min ålder, men jag skulle även gärna ta emot goda råd och kommentarer där vi stöttar varandra. Kanske finns det någon mer kille här inne som inte haft sex fast han är 30+?? Eller hör jag till en minoritet?
Önskar er alla på fb en god natts sömn.