2022-05-26, 15:54
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Eller har babbarna monopol på allt vad kriminalitet heter numera? Finns det överhuvudtaget några etniskt svenska skumraskfigurer alls i dagens Sverige?
Citera
2022-05-26, 15:57
Medlem
Kongruensbojds avatar
De finns på landsbygden om inte annat.
Citera
2022-05-26, 16:07
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AfroCondomFactory
Eller har babbarna monopol på allt vad kriminalitet heter numera? Finns det överhuvudtaget några etniskt svenska skumraskfigurer alls i dagens Sverige?
Finns det bankrånare öht längre?
Annars är svaret på din fråga ja.
Knarklangare finns i alla åldrar.
Inbrottstjuvar.... Där verkar det vara ont om yngre förmågor men 35-60åriga pundare finns det gott om .
Citera
2022-05-26, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Finns det bankrånare öht längre?
Annars är svaret på din fråga ja.
Knarklangare finns i alla åldrar.
Inbrottstjuvar.... Där verkar det vara ont om yngre förmågor men 35-60åriga pundare finns det gott om .

Skönt då slapp man känna sig ensammen. 35+
Citera
2022-05-26, 16:17
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Nyss träffat en ny kille. Helsvensk, bra röka, bra priser, går att köpa nästan dygnet runt, dålig musik smak.
Citera
2022-05-26, 16:31
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Vilken typ av kriminalitet ägnar dagens svennar sig åt? Finns det nån brottsgenre där svennen fortfarande dominerar?
Citera
2022-05-26, 17:24
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Citat:
Vilken typ av kriminalitet ägnar dagens svennar sig åt? Finns det nån brottsgenre där svennen fortfarande dominerar?

White collar crimes. Vet inte vad den svenska översättningen är men jag tror att svennen håller fanan högt i detta.

Sen finns det ju massvis med svenskar som pundar och säljer droger, det har mer med förutsättningar att göra än etnicitet i mina ögon.
Citera
2022-05-26, 18:26
Medlem
dragon31s avatar
tror skattebrott är det svenskar dominerar i
Citera
2022-05-26, 18:46
Medlem
Jr.Sopranos avatar
Det finns men det är rätt ovanligt. Jag bedömer andelen etniska svenskar på våra klass ettor någon stans mellan fem och tio procent. Vad dem sitter för är allt från mord, rån, misshandel och så vidare.
Räknar man med försvenskade finnar, spanjorer, italienare, greker, juggar och så vidare blir andelen så klart mycket högre.
Citera
2022-05-26, 18:51
Knarklangare ja det andra har jag inte så mycket koll på
Citera
2022-05-26, 18:52
Medlem
thebyebyemans avatar
Citat:

Ja det finns men dom är halvt konverterade så går inte och se att det är en svensk förrutom på hårfärgen och hudfärgen. Kan ibland vara dom som är mest fucked up av alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in