2006-06-26, 00:04
Bannlyst
Ja, tror ni att socceroos har någon chans?

Jag hoppas innerligt att dom fixar det, men det blir nog för svårt...

3-0 till Italien tippar jag...
Citera
2006-06-26, 00:11
Medlem
JoffaJaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irganox
Ja, tror ni att socceroos har någon chans?

Jag hoppas innerligt att dom fixar det, men det blir nog för svårt...

3-0 till Italien tippar jag...

2-0 italien...sista målet kommer i 80 minuten ---->
Citera
2006-06-26, 00:28
Medlem
P.Gs avatar
Australien vinner, deras trupp odödligförklaras, Sydneys operahus rivs och ersätts av en 30 meter hög staty av Hiddink i solit guld.

Citera
2006-06-26, 00:34
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Australien vinner, deras trupp odödligförklaras, Sydneys operahus rivs och ersätts av en 30 meter hög staty av Hiddink i solit guld.

Allt tyder på det.
Citera
2006-06-26, 08:38
Medlem
XeroXs avatar
1-0 till Italien. Mål i 32:a minuten, därefter fegspel i 58 minuter.
Citera
2006-06-26, 08:54
Medlem
texicos avatar
0-0 efter full tid, 0-0 efter extratid, Australien tofflar in en straff, Inzaghi missar straffen när han snubblar på en skugga framför straffpunkten och kräver att den slås om och att närmaste Aussie utvisas...

Australien vidare
Citera
2006-06-26, 09:29
Medlem
Ronaldinhos avatar
Hoppas Lippi har vett att spela super-Pippo från start idag
Citera
2006-06-26, 09:38
Medlem
Kapten Stofils avatar
Italien lääär ju vinna och ta sig till semi-final via Schweiz/Ukraina.

Vore kul om Australien vinner i kväll och tar sig till Semi. Läge för ett nytt Grekland-mirakel ?

Tror nog det kan bli en kul match. Australien lär köra lika offensivt som tidigare och det är nog deras enda chans. Tänk om Sverige hade samma goa inställning...
Citera
2006-06-26, 09:47
Medlem
Hoppas något alldeles förbannat på Australien, är ju som ett andra landslag... och dessutom vågar de spela en riktigt sevärd fotboll. Tror som så många andra att Italien kommer att vara för tungt. Men helt omöjligt är de inte, de har inte spelat dåligt så här långt, och Hiddink på bänken kan göra mästerverk.
Citera
2006-06-26, 11:39
Medlem
tigertompas avatar
Australien hoppas jag oxå på. Offensiv fotboll ska ge resultat, och tränare har en undebar filosofi, och laget kämpar som djur. Heja Australien.

Hata Italien

Italien gör första målet och spelar sen def men det res i att det blir 1-1 75 min, och därefter gör Australien mål i 119 min, och Italien är ute. Yes
Citera
2006-06-26, 12:04
Medlem
Quorthons avatar
Ojojoj vad man håller på Australien i denna match. När italienarna gör mål haglar svordomar och möbler flyger
Citera
2006-06-26, 12:22
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Italien spelar en så aptrist fotboll att man bara vill spy. Att sedan spelarna ligger bra till för oscarsnomineringar i varenda närkamp gör gör inte direkt saken bättre.,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in