2022-05-28, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beatrix1
Ditt CRP är lätt förhöjt och du ligger lite högt i socker, har dom gjort nån vidare utredning på diabetes eller varför du har för hög sänka? Något virus eller lättare infektion verkar finnas om man tittar på CRP 👍

Åkte på en matförgiftning innan proverna togs, vilket förklarar värdena just då. Gissar på att de är bättre nu när den skiten har lagt sig.
Citera
2022-05-28, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekrum
Åkte på en matförgiftning innan proverna togs, vilket förklarar värdena just då. Gissar på att de är bättre nu när den skiten har lagt sig.
Ok, ja då skulle du kanske behöva ny prover, sjukdom ger ju lite udda provsvar såklart 👍
Citera
2022-05-28, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beatrix1
Ok, ja då skulle du kanske behöva ny prover, sjukdom ger ju lite udda provsvar såklart 👍

Precis, och kanske en magnetröntgen med för att kunna utesluta det mesta.

Trycket I bakhuvudet borde vara psykiskt orsakat, då skiten kom I början på maj efter stress, sömnbrist och oro. Dock så är den här typen av huvudvärk något jag aldrig haft förut.. Först misstänkte jag födelsemärket I bakhuvudet, där det känns obehagligt att röra håret intill, men doktorn avfärdade det med spänningshuvudvärk.

Önskade fan att jag drog i handbromsen tidigare innan det började spåra ur med detta. Saknar tiden när jag kunde lägga mig i sängen och bara koppla av. Det är guld värt...

Nu när jag lägger mig i sängen känner jag mig spänd i nacke och huvud samt plågad med inre stress och smärta pga detta tryck I huvudet som förstör mitt liv och gör så att jag inte kan koppla av. Oron, Stressen och Ångesten gör saken också bara värre. Ett rent jävla helvete

Jag har som tur kunnat sova varje natt men inte mer än 6 timmar senaste två nätterna pga trycket i huvudet.. Känns som att nervsystemet, hormonerna eller något har ballat ur totalt.

Paraflexen och Lergiganet gjorde så att jag sov längre men av de blir jag så himla trött och tung I skallen dagen efter av.

Vad ska jag göra för att bli av med detta tryck I skallen??? Någon som haft liknande symptom med födelsemärke I bakhuvudet?
Citera
2022-05-28, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlappMungon
Vilken tid på dygnet är det värst?
På kvällen, när jag ligger i sängen och försöker sova.
Citera
2023-12-13, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekrum
På kvällen, när jag ligger i sängen och försöker sova.

Löste det sig för dig? Hittade du orsaken?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in